• İletişim: info@guncelkadin.com.tr
Güncel Kadın
  • Anasayfa
  • Güncel Haberler
  • İş Dünyası
  • Ekonomi
  • Moda
  • Güzellik
  • Sağlık
  • Yaşam
  • Sanat
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Güncel Haberler
  • İş Dünyası
  • Ekonomi
  • Moda
  • Güzellik
  • Sağlık
  • Yaşam
  • Sanat
  • Röportaj
No Result
View All Result
Güncel Kadın
No Result
View All Result

LAV, “Hayat Dolu” Kampanyasıyla Altın Effie’ye Layık görüldü

Güncel Kadın by Güncel Kadın
28 Nisan 2025
in İş Dünyası
0
LAV, “Hayat Dolu” Kampanyasıyla  Altın Effie’ye Layık görüldü
0
SHARES
2
VIEWS
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşWhatsapp PaylaşLinkedin'de PaylaşPaylaşPaylaş

Türkiye’nin en prestijli pazarlama ve iletişim ödüllerinden biri olan Effie Ödülleri’nde, LAV “Hayat Dolu LAV” kampanyasıyla Ev Dekorasyon / Mobilya / Züccaciye kategorisinde Altın Effie ödülünün sahibi oldu.

LAV’ın hazırladığı iletişim kampanyası, güçlü rekabetin yaşandığı bir pazarda yalnızca ürün odaklı bir yaklaşım yerine, markaya duygusal bir kimlik kazandırma hedefiyle yola çıktı. LAV’ın sadece ürün sunan bir marka değil, yaşamı anlamlı kılan deneyimlerin temsilcisi olduğu anlatıldı.

Effie Ödülleri, pazarlama ve iletişim kampanyalarının yalnızca yaratıcı yönlerini değil, aynı zamanda ölçülebilir etkilerini de dikkate alarak değerlendiriliyor. “Bardakları hayatla doldurur” söylemiyle yola çıkan LAV, sadece ürünün kullanım anına değil, yaşattığı duyguya ve anlamlara da odaklandı. Bu kampanyayla stratejiye uygun, güçlü sonuçlar elde edilerek ödüle layık görüldü.

Kampanyanın başarısını destekleyen unsurların başında, LAV’ın tüketiciyle kurduğu derin ve anlamlı bağ geliyor. Marka tercih edilirliğinde yaşanan artış, yalnızca görünürlükle değil, tüketici nezdinde gelişen yakınlık ve güven duygusuyla da şekillendi. Aynı zamanda, LAV’ın iletişim dili sayesinde “yenilikçi” ve “lider” marka algısı; bilinirlik, ilk akla gelme oranı ve marka imaj değerlerinde sektör ortalamasının üzerine çıkması ile de markanın pazardaki güçlü konumunu daha da pekiştirdi.

Dijital mecralarda ulaşılan yüksek görünürlük ve etkileşim oranları da kampanyanın yayılım gücünü destekledi. LAV, dijital dünyada yarattığı dikkat çekici etkiyle yalnızca erişimini artırmakla kalmadı; hedef kitlesiyle anlamlı ve kalıcı bir bağ kurmayı başardı. Bu görünürlük, markanın zihin payını artırmasına ve iletişim stratejisinin gücünü geniş kitlelere taşımasına önemli katkı sağladı.

Sektörde birçok markanın imaj algısında dalgalanma yaşadığı bir dönemde, LAV’ın istikrarını koruyarak pozitif bir ivme yakalaması da bu başarının temel taşlarından birini oluşturdu. Marka imajını güçlendiren bu süreç, tüketiciyle sürdürülebilir bir ilişki kurma vizyonunun etkili bir yansıması olarak değerlendirildi. Tüm bu bileşenler, LAV’ın yalnızca yaratıcı işlerinin değil; aynı zamanda sonuç odaklı, stratejik ve duygusal etki gücü yüksek kampanyalar geliştirme becerisinin de somut bir göstergesi olarak Altın Effie ile taçlandı.

Önceki Yazı

Yılın En Dokunaklı Hikâyesi “Bi Umut”tan İlk Fragman geldi

Sonraki Yazı

Psikolog Jülide Unutmaz : “Türkiye günün 7 saati çevrimiçi”

Güncel Kadın

Güncel Kadın

Sonraki Yazı
Psikolog Jülide Unutmaz : “Türkiye günün 7 saati çevrimiçi”

Psikolog Jülide Unutmaz : "Türkiye günün 7 saati çevrimiçi"

Plugin Install : Widget Tab Post needs JNews - View Counter to be installed
  • Popüler
  • Yorum
  • En Son
Semra Kosovalı: Seçim sonucu ve gelecek

Semra Kosovalı: Seçim sonucu ve gelecek

21 Kasım 2024
İstanbul’u Kanatları Altına Alan Ressam İrem Çamlıca : “İstanbul Yeri Göğü Altın Şehir”

İstanbul’u Kanatları Altına Alan Ressam İrem Çamlıca : “İstanbul Yeri Göğü Altın Şehir”

4 Eylül 2024
Astroloji Yolculuğu: Gökyüzünden Haberler 18-24 Kasım 2024 (Ankara Saatine Göre)

Astroloji Yolculuğu: Gökyüzünden Haberler 2024’de Burçları Neler Bekliyor?

8 Ocak 2025
Sizi Daha Genç Gösterecek Saç Renkleri

Sizi Daha Genç Gösterecek Saç Renkleri

22 Ocak 2024
Semra Kosovalı: Seçim sonucu ve gelecek

Semra Kosovalı: Seçim sonucu ve gelecek

0
Duygu Şengül: Türkiye’de kadının var olma sorunu

Duygu Şengül : Duygu’sal Aforizmalar

0
Ayşe Demir: DO-ra-to

Ayşe Demir: DO-ra-to

0
Buket Keskinol: Toprak Ana Gaia

Buket Keskinol : İskenderunlu olmak

0
Van Olgunlaşma Enstitüsü’nden muhteşem defile

Van Olgunlaşma Enstitüsü’nden muhteşem defile

19 Mayıs 2025
‘Bi’ Değişik Tiyatro’dan ‘EŞEK ARILARI’…

‘Bi’ Değişik Tiyatro’dan ‘EŞEK ARILARI’…

19 Mayıs 2025
Oyuncu Yaren Güldiken : “Uzak Şehir benim ilk televizyon işim”

Oyuncu Yaren Güldiken : “Uzak Şehir benim ilk televizyon işim”

19 Mayıs 2025
‘Tarihi Kilikya Projesi’nde Ziyaretçiler Antik Çağ’a uzanan Tarihi Yolculuk yaptılar

‘Tarihi Kilikya Projesi’nde Ziyaretçiler Antik Çağ’a uzanan Tarihi Yolculuk yaptılar

19 Mayıs 2025

Son Yazılar

Van Olgunlaşma Enstitüsü’nden muhteşem defile

Van Olgunlaşma Enstitüsü’nden muhteşem defile

19 Mayıs 2025
‘Bi’ Değişik Tiyatro’dan ‘EŞEK ARILARI’…

‘Bi’ Değişik Tiyatro’dan ‘EŞEK ARILARI’…

19 Mayıs 2025
Oyuncu Yaren Güldiken : “Uzak Şehir benim ilk televizyon işim”

Oyuncu Yaren Güldiken : “Uzak Şehir benim ilk televizyon işim”

19 Mayıs 2025
‘Tarihi Kilikya Projesi’nde Ziyaretçiler Antik Çağ’a uzanan Tarihi Yolculuk yaptılar

‘Tarihi Kilikya Projesi’nde Ziyaretçiler Antik Çağ’a uzanan Tarihi Yolculuk yaptılar

19 Mayıs 2025
Güncel Kadın

Güncel Kadın

Sosyal Medya

Kategoriler

  • Anasayfa
  • Dünya
  • Ekonomi
  • Genel
  • Güncel Haberler
  • Güncel Sağlık
  • Güzellik
  • İş Dünyası
  • Magazin
  • Moda
  • Röportaj
  • Sağlık
  • Sanat
  • Yaşam
  • Yazarlar

Son Haberler

Van Olgunlaşma Enstitüsü’nden muhteşem defile

Van Olgunlaşma Enstitüsü’nden muhteşem defile

19 Mayıs 2025
‘Bi’ Değişik Tiyatro’dan ‘EŞEK ARILARI’…

‘Bi’ Değişik Tiyatro’dan ‘EŞEK ARILARI’…

19 Mayıs 2025
  • İletişim: info@guncelkadin.com.tr

© 2023 Güncel Kadın.

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Güncel Haberler
  • İş Dünyası
  • Ekonomi
  • Moda
  • Güzellik
  • Sağlık
  • Yaşam
  • Sanat
  • Röportaj

© 2023 Güncel Kadın.