Müşteri Deneyimini Duygusal Zekâyla Güçlendirirken, Yapay Zekâ İle Etkinleştiriyor
Müşteri deneyimi sektörünün öncü şirketi TP Türkiye, 2025’i bir önceki yıla oranla %40’tan fazla ciro artışı ve 24 yeni iş ortağı kazanımı ile kapatıyor. Azerbaycan operasyonlarını da TP Türkiye çatısına alarak grubun bölgedeki stratejik merkezlerinden biri haline gelen şirket, gelirlerinin %47’sini yabancı dil operasyonlarından elde ediyor.
“Gücümüz teknoloji, odağımız insan” vizyonuyla iş ortaklarına güvenilir ve stratejik çözümler sunan TP Türkiye, cirosunu 2024 yılına göre %40’tan fazla artırırken 24 yeni iş ortağına da hizmet vermeye başladı. Bilişim sektörünün en prestijli araştırmalardan Bilişim 500’de iki farklı kategoride ödüle layık görülen TP Türkiye, çok dilli hizmet stratejisi ve güçlü altyapısıyla ‘Hizmet İhracatı’ kategorisindeki liderliğini beşinci yılında da sürdürdü. TP Türkiye, aynı zamanda Uluslararası Merkezli Üretici ve Temsilcisi – Yılın Çağrı Merkezi Hizmeti kategorisinde de birincilik ödülüne uzanarak başarısını taçlandırdı.
“Bugün hem Türkiye’nin hem de dünyanın önde gelen 150’den fazla markasına hizmet veriyoruz. Benzersiz müşteri deneyimi yaklaşımımız, duygusal zekâyla güçlenen ve yapay zekâ ile etkinleştirilen çözümlerimiz üzerine inşa ediliyor” diyen TP Türkiye ve Azerbaycan CEO’su Tülay Doğrular, sözlerine şöyle devam etti: “ TP Türkiye olarak, esnek, akıllı ve sonuç odaklı modelimizle her projede iş ortaklarımızın ihtiyaçlarını ve kültürünü derinlemesine anlayarak özelleştirilmiş çözümler sunuyoruz. İleri teknoloji hız ve tutarlılık sağlarken, ekiplerimiz empati ve stratejik liderlikle müşteri etkileşimlerini yönetiyor. 2025’te de her iş ortağımızın ihtiyaç ve hedeflerine özel yaklaşımlarla, sürdürülebilir memnuniyet, sadakat ve marka bağlılığı yaratmaya devam ettik. Türkiye’nin hizmet ihracatına katkımız da hız kesmeden sürdü; Bugün Türkçe’nin yanı sıra Almanca, İngilizce, Felemenkçe ve Arapça dahil 20’den fazla dilde hizmet veriyor; gelirlerimizin %47’sini yabancı dil operasyonlarımızdan elde ediyoruz. ”
TP’nin Başarı Hikayesi, Ödüllerle Taçlanmaya Devam Etti
TP, hem globalde hem de Türkiye’de müşteri deneyimi, teknoloji ve operasyonel mükemmellik alanlarında kazandığı ödüllerle de iş dünyasına ilham vermeye devam etti. Layık görülen ödülleri yalnızca birer başarı sembolü değil, aynı zamanda gelişimin, dönüşümün ve insan odaklı yaklaşımlarının uluslararası düzeyde takdir edilmesi olarak gördüklerini belirten TP Türkiye ve Azerbaycan CEO’su Tülay Doğrular; “2025, TP için hem globalde hem Türkiye’de önemli başarılarla güçlenen bir yıl oldu. Everest Group tarafından CXM alanında “Lider” ve “Yıldız Performans Gösterici” olarak tanınırken, BPS Top 10™ listesinde de yer aldık. Frost & Sullivan’ın “Küresel Rekabetçi Strateji Liderliği” ve “Teknoloji İnovasyonu Liderliği” ödülleri ise AI destekli yaklaşımımızın uluslararası düzeyde takdir edildiğini gösterdi. Türkiye’de ise Bilişim 500’de “Hizmet İhracatı” kategorisindeki liderliğimizi beşinci yılında da koruduk; müşteri deneyimi tarafında “Yılın Çağrı Merkezi Hizmeti” ödülünü kazandık. Çalışan deneyimi alanında CARE+ programımız EX Awards’ta ödüle layık görüldü ve GPTW En İyi İşverenler listesinde üst üste altıncı kez yer aldık. Contact Center World Awards’da EMEA ve dünya finallerinde aldığımız iki altın ödül de yılı taçlandırdı” dedi.
“İş ortaklarımızın dönüşüm yolculuklarında stratejik, proaktif ve entegre bir rol üstlenmeye devam edeceğiz.”
TP Türkiye’nin geleceğe yönelik hedeflerinden de bahseden Doğrular; “Küresel ekosistemimizin gücünü yerel uzmanlığımızla birleştirerek, iş ortaklarımızın dönüşüm yolculuklarında stratejik, proaktif ve entegre bir rol üstlenmeye devam edeceğiz. Bu anlamda önemli adımlar atıyoruz. Son olarak Azerbaycan operasyonlarını da bünyemize dahil ettik. Bu kapsamda TP Azerbaycan, TP Türkiye çatısı altında grubun bölgedeki stratejik merkezlerinden biri haline geldi. Diğer taraftan çok dilli hizmet modelimizle ülke ekonomisine değer katmayı sürdüreceğiz. Coğrafi avantajımız ve genç, eğitimli iş gücümüzle Türkiye’yi hizmet ihracatında daha ileriye taşımayı hedefliyoruz. Yapay zekâ ve duygusal zekâyı odağına alan vizyonumuzu destekleyen stratejik yatırımlarımız ise hem teknolojik altyapımızı hem de insan odaklı hizmet modelimizi güçlendirecek. 2026’da dış kaynak insan kaynakları hizmetlerimizi genişleterek; işe alım, esnek iş gücü yönetimi, bordrolama ve saha operasyonlarını kapsayan yeni çözümler sunacağız. Böylece iş ortaklarımızın operasyonel süreçlerine verimlilik ve esneklik kazandıran entegre hizmet portföyümüzü daha da zenginleştireceğiz. Bu büyüme stratejimiz doğrultusunda, Türkiye’de istihdamı destekleyecek yeni lokasyon yatırımlarımız da devreye girecek. Bankacılık, e-ticaret, teknoloji ve medya gibi odak sektörlerde uzmanlığımızı derinleştirirken, kapsamlı eğitim programlarımız ve dijital dönüşümü destekleyen gelişim fırsatlarımızla çalışanlarımızı güçlendirmeye; bilgi paylaşımını destekleyen kurum kültürümüzle geleceğin liderlerini yetiştirmeye devam edeceğiz. Çünkü teknoloji süreci hızlandırır, ancak deneyimi anlamlı kılan, insandır” dedi.













