Tavuk Dünyası, İstanbul Marketing Awards’ta “Tavuk Dünyası’nın Allığı” projesiyle Marka İletişimi kategorisinde “Kullanıcı Tarafından Yaratılan Markalı İçerik (UGC)”, Dijital ve Teknoloji kategorisinde ise “Gerçek Zamanlı Dijital Pazarlama Kampanyası” ödüllerine layık görüldü.
Türkiye’de “fast-casual” restoran deneyiminin öncü markalarından Tavuk Dünyası, dijital iletişimde çevikliği ve samimi marka diliyle dikkat çekmeye devam ediyor. Marka, “Tavuk Dünyası’nın Allığı” projesiyle İstanbul Marketing Awards kapsamında Marka İletişimi kategorisinde Kullanıcı Tarafından Yaratılan Markalı İçerik (UGC), Dijital ve Teknoloji kategorisinde ise Gerçek Zamanlı Dijital Pazarlama Kampanyası ödüllerinin sahibi oldu.
17 Ekim’de İstanbul Marketing Summit kapsamında gerçekleştirilen ödül töreninde, Türk iş dünyasındaki kurumların pazarlama faaliyetlerini değerlendiren İstanbul Marketing Awards’ta ödüller sahiplerini buldu. “Tavuk Dünyası’nın Allığı” projesi, X platformunda bir kullanıcının Tavuk Dünyası restoranlarındaki çağrı cihazını “allığa benzetmesi” üzerine markanın hızlı refleksiyle hayata geçirildi. Kullanıcının paylaşımına Tavuk Dünyası’nın esprili ve sıcak yanıtı, ardından gelen sürpriz hediyelerle birlikte sosyal medyada geniş yankı uyandırdı. Bu gerçek zamanlı etkileşim; markanın takipçileriyle kurduğu iletişime eğlenceli bir boyut kazandırırken, kullanıcı tarafından başlatılan bir içeriğin markalı bir hikâyeye dönüşmesine de örnek oldu.
Ödüllere ilişkin mutluluğunu dile getiren Tavuk Dünyası CMO’su Ceylan Özmen, “Gerçek zamanlı iletişim, markamızın enerjisini ve samimiyetini yansıttığımız en güçlü alanlardan biri. ‘Tavuk Dünyası’nın Allığı’ projesinde de misafirimizden gelen bir içgörüyü doğru anda sahiplenip yaratıcı bir etkileşime dönüştürdük. İstanbul Marketing Awards’ta iki ayrı kategoride gelen bu ödüller, ekip olarak çevikliğimizin ve misafirlerimizle kurduğumuz bağın çok kıymetli bir karşılığı” dedi.













