“Ipekyol Kadını Ne İster?” sorusunun cevabı: Sadelikten doğan güçlü stil
Ipekyol, yeni sezon reklam kampanyasında kadınların beklenti ve hayallerine odaklanıyor; modern kadının güçlü ve stil sahibi dünyasını yeni marka yüzü Sinem Ünsal’ın enerjisiyle buluşturuyor.
Moda dünyasında her zaman yenilikçi ve vizyoner adımlarıyla öne çıkan Ipekyol, 2025/26 Sonbahar-Kış sezonunu “Ipekyol Kadını Ne İster?” sloganı ile karşılıyor. Kampanya, kadınların değişen yaşam dinamiklerini, kendine güvenen tarzını ve şıklık anlayışını merkeze alıyor.
Yeni marka yüzü Sinem Ünsal, modern Ipekyol kadınının hayatın her alanındaki güçlü ve özgür duruşunu ilham verici bir dille anlatıyor.
Kampanyanın eşlik ettiği 2025-2026 Sonbahar/Kış Koleksiyonu, “sadelikten doğan güçlü stil” temasını merkezine alıyor. Doğadan ilham alan sofistike tonlar—sis grisi, kestane kahvesi, buz mavisi ve karanfil kırmızısı—ekru ve siyah gibi baz renklerle buluşarak koleksiyona derinlik kazandırıyor. Dokulu yünler, çift yüzlü kaşmirler ve vegan deri yüzeyler, modern ve zamansız bir şıklık yaratıyor.
Ipekyol’un yeni sezon tasarımları, her anında stil sahibi görünmek isteyen kadınlara hem konforlu hem de sofistike alternatifler sunarken, “Ipekyol Kadını Ne İster?” sorusunun cevabını da kendi diliyle veriyor: karakterden gelen şıklık ve zamansız zarafet.