• İletişim: info@guncelkadin.com.tr
Güncel Kadın
  • Anasayfa
  • Güncel Haberler
  • İş Dünyası
  • Ekonomi
  • Moda
  • Güzellik
  • Sağlık
  • Yaşam
  • Sanat
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Güncel Haberler
  • İş Dünyası
  • Ekonomi
  • Moda
  • Güzellik
  • Sağlık
  • Yaşam
  • Sanat
  • Röportaj
No Result
View All Result
Güncel Kadın
No Result
View All Result

CRO ile ziyaretçilerin müşteriye dönüşme oranı yüzde 70 artabilir

Güncel Kadın by Güncel Kadın
17 Temmuz 2024
in Ekonomi
0
CRO ile ziyaretçilerin müşteriye dönüşme oranı yüzde 70 artabilir
0
SHARES
53
VIEWS
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşWhatsapp PaylaşLinkedin'de PaylaşPaylaşPaylaş

Türkiye’de e-ticaret sektörü her geçen gün büyümeye devam ediyor. Ticaret Bakanlığının açıkladığı son verilere göre, Türkiye’deki e-ticaret hacmi bir önceki yıla kıyasla %115,15 oranında artarak 1,85 trilyon TL seviyesine ulaştı. Sektördeki bu gelişmeler e-ticaret firmaları arasındaki rekabetin artmasına neden oluyor. Switas’a göre; şirketlerin web site ve mobil uygulama ziyaretçilerini daha fazla müşteriye dönüştürmeleri ve rekabette öne geçebilmeleri için CRO (Dönüşüm Oranı Optimizasyonu) büyük önem taşıyor. E-ticaret alanında faaliyet gösteren startup’lar (yeni girişimler) için yapılan CRO çalışması, ziyaretçilerin müşteriye dönüşme oranında %70’e varan artış sağlarken, uzun yıllar sektörde olan firmalardaki dönüşüm artışı da %15’i buluyor.

Türkiye’nin en dinamik pazarlarından biri olan e-ticaret sektörü, hızla büyümeye devam ediyor. Ticaret Bakanlığı tarafından açıklanan verilere göre, Türkiye’deki e-ticaret hacmi 2023 yılında, bir önceki yıla kıyasla %115,15 oranında artarak 1,85 trilyon TL seviyesine ulaştı. Aralıksız büyümeye devam eden pazarda faaliyet gösteren e-ticaret firmaları; pasta payını artırmak, satış hedeflerini gerçekleştirmek ve rekabetteki konumunu güçlendirmek için web sitelerine ve uygulamalarına ciddi yatırımlar yapıyor. Bu yatırımlardan en yüksek verimi alabilmek için gelen ziyaretçilerin büyük oranda müşteriye dönüşmesi gerekiyor. Online satış hedefi olan e-ticaret şirketleri, CRO (Dönüşüm Oranı Optimizasyonu) ile ziyaretçilerinin satışa dönüşme oranını ciddi oranda artırabiliyor.

Sürdürülebilir büyümeye yönelik hizmetleriyle dikkat çeken ve lider markaların güvenini kazanan Switas, CRO hizmetiyle online satış yapan firmaların potansiyelini artırıyor. Switas, veriye dayalı analiz yapılarak oluşturulan UX Audit (Kullanıcı Deneyimi Denetimi) ile markaların web sitelerini ve mobil uygulamalarını detaylı bir şekilde inceleyerek, elde ettiği veriler doğrultusunda nokta atışı iyileştirmeler yapıyor. Bu sayede kullanıcı yolculuğu kolaylaşıyor ve ziyaretçilerden daha yüksek satış dönüşümleri sağlanıyor. E-ticaret alanında faaliyet gösteren startup’lar (yeni girişimler) için yapılan CRO çalışması, ziyaretçilerin müşteriye dönüşme oranında %70’e varan artış sağlarken, uzun yıllar sektörde olan firmalardaki dönüşüm artışı da %15’i buluyor. Switas, CRO hizmetiyle e-ticaret firmalarının yanı sıra; beyaz eşya, küçük ev aletleri, elektronik, turizm, giyim, ayakkabı, aksesuar, gıda ve hazır yemek gibi sektörlerde faaliyet gösteren şirketlere de büyüme ve rekabet avantajı sunuyor.

ÇAĞDAŞ POLAT: “ZİYARETÇİLERİN MÜŞTERİYE DÖNÜŞMESİNDE EN ETKİLİ YÖNTEME SAHİBİZ”

CRO hizmetleri ve online satış firmalarına sağladığı avantajlar hakkında bilgiler veren Switas Kurucu Ortağı Çağdaş Polat, “Ülkemizde e-ticaret sektörü özellikle pandemi döneminden beri büyümeye devam ediyor. Güncel verilere göre Türkiye’de e-ticaret hacminin son bir yılda %115 oranında artması, bu büyümenin ne kadar hızlı gerçekleştiğini gözler önüne seriyor. Bu gelişmeler, pazara yeni oyuncuların katılmasını sağlarken, aynı zamanda yerini korumak, büyümeyi sürdürmek ve konumunu güçlendirmek gibi ticari gereklilikleri de ortaya çıkarıyor. Online satış yapan birçok marka ‘Bu yarışta ben de varım’ demek adına, web sitelerine ve uygulamalarına ziyaretçi trafiği çekmek için ciddi yatırımlar yapıyor” dedi.

Çağdaş Polat sözlerine şöyle devam etti: “Türkiye’nin içinden geçtiği ekonomik konjonktürde her geçen yıl yatırım bütçesini artırmak şirketler için oldukça zorlayıcı olabiliyor. Yapılan yatırımdan en yüksek verimi almak için dönüşüm oranını artırmayı hedeflemek ise çok daha etkili bir yöntem. Dönüşüm optimizasyonu yani CRO, şirketler için operasyon ve yatırım maliyetlerini minimumda tutarak maksimum verim elde edilmesini sağlayan en etkili yöntemlerden biri. Online satış yapan şirketler, web site ve uygulamalarında dönüşüm optimizasyonu ile ziyaretçilerin müşteriye dönüşme oranını yükseltebilir ve bu yöntemle yıllık gelirlerini büyük ölçüde artırabilirler.”

——– İletilen mesajın başlangıcı ——–
17.07.2024, 12:05, Medya Metrik (info@medyametrik.com):
Alıcı: info@guncelkadin.com.tr (info@guncelkadin.com.tr);
Konu: CRO İLE ZİYARETÇİLERİN MÜŞTERİYE DÖNÜŞME ORANI %70 ARTABİLİR;

CRO İLE ZİYARETÇİLERİN MÜŞTERİYE DÖNÜŞME ORANI %70 ARTABİLİR

Türkiye’de e-ticaret sektörü her geçen gün büyümeye devam ediyor. Ticaret Bakanlığının açıkladığı son verilere göre, Türkiye’deki e-ticaret hacmi bir önceki yıla kıyasla %115,15 oranında artarak 1,85 trilyon TL seviyesine ulaştı. Sektördeki bu gelişmeler e-ticaret firmaları arasındaki rekabetin artmasına neden oluyor. Switas’a göre; şirketlerin web site ve mobil uygulama ziyaretçilerini daha fazla müşteriye dönüştürmeleri ve rekabette öne geçebilmeleri için CRO (Dönüşüm Oranı Optimizasyonu) büyük önem taşıyor. E-ticaret alanında faaliyet gösteren startup’lar (yeni girişimler) için yapılan CRO çalışması, ziyaretçilerin müşteriye dönüşme oranında %70’e varan artış sağlarken, uzun yıllar sektörde olan firmalardaki dönüşüm artışı da %15’i buluyor.

Türkiye’nin en dinamik pazarlarından biri olan e-ticaret sektörü, hızla büyümeye devam ediyor. Ticaret Bakanlığı tarafından açıklanan verilere göre, Türkiye’deki e-ticaret hacmi 2023 yılında, bir önceki yıla kıyasla %115,15 oranında artarak 1,85 trilyon TL seviyesine ulaştı. Aralıksız büyümeye devam eden pazarda faaliyet gösteren e-ticaret firmaları; pasta payını artırmak, satış hedeflerini gerçekleştirmek ve rekabetteki konumunu güçlendirmek için web sitelerine ve uygulamalarına ciddi yatırımlar yapıyor. Bu yatırımlardan en yüksek verimi alabilmek için gelen ziyaretçilerin büyük oranda müşteriye dönüşmesi gerekiyor. Online satış hedefi olan e-ticaret şirketleri, CRO (Dönüşüm Oranı Optimizasyonu) ile ziyaretçilerinin satışa dönüşme oranını ciddi oranda artırabiliyor.

Sürdürülebilir büyümeye yönelik hizmetleriyle dikkat çeken ve lider markaların güvenini kazanan Switas, CRO hizmetiyle online satış yapan firmaların potansiyelini artırıyor. Switas, veriye dayalı analiz yapılarak oluşturulan UX Audit (Kullanıcı Deneyimi Denetimi) ile markaların web sitelerini ve mobil uygulamalarını detaylı bir şekilde inceleyerek, elde ettiği veriler doğrultusunda nokta atışı iyileştirmeler yapıyor. Bu sayede kullanıcı yolculuğu kolaylaşıyor ve ziyaretçilerden daha yüksek satış dönüşümleri sağlanıyor. E-ticaret alanında faaliyet gösteren startup’lar (yeni girişimler) için yapılan CRO çalışması, ziyaretçilerin müşteriye dönüşme oranında %70’e varan artış sağlarken, uzun yıllar sektörde olan firmalardaki dönüşüm artışı da %15’i buluyor. Switas, CRO hizmetiyle e-ticaret firmalarının yanı sıra; beyaz eşya, küçük ev aletleri, elektronik, turizm, giyim, ayakkabı, aksesuar, gıda ve hazır yemek gibi sektörlerde faaliyet gösteren şirketlere de büyüme ve rekabet avantajı sunuyor.

 

ÇAĞDAŞ POLAT: “ZİYARETÇİLERİN MÜŞTERİYE DÖNÜŞMESİNDE EN ETKİLİ YÖNTEME SAHİBİZ”

CRO hizmetleri ve online satış firmalarına sağladığı avantajlar hakkında bilgiler veren Switas Kurucu Ortağı Çağdaş Polat, “Ülkemizde e-ticaret sektörü özellikle pandemi döneminden beri büyümeye devam ediyor. Güncel verilere göre Türkiye’de e-ticaret hacminin son bir yılda %115 oranında artması, bu büyümenin ne kadar hızlı gerçekleştiğini gözler önüne seriyor. Bu gelişmeler, pazara yeni oyuncuların katılmasını sağlarken, aynı zamanda yerini korumak, büyümeyi sürdürmek ve konumunu güçlendirmek gibi ticari gereklilikleri de ortaya çıkarıyor. Online satış yapan birçok marka ‘Bu yarışta ben de varım’ demek adına, web sitelerine ve uygulamalarına ziyaretçi trafiği çekmek için ciddi yatırımlar yapıyor” dedi.

Çağdaş Polat sözlerine şöyle devam etti: “Türkiye’nin içinden geçtiği ekonomik konjonktürde her geçen yıl yatırım bütçesini artırmak şirketler için oldukça zorlayıcı olabiliyor. Yapılan yatırımdan en yüksek verimi almak için dönüşüm oranını artırmayı hedeflemek ise çok daha etkili bir yöntem. Dönüşüm optimizasyonu yani CRO, şirketler için operasyon ve yatırım maliyetlerini minimumda tutarak maksimum verim elde edilmesini sağlayan en etkili yöntemlerden biri. Online satış yapan şirketler, web site ve uygulamalarında dönüşüm optimizasyonu ile ziyaretçilerin müşteriye dönüşme oranını yükseltebilir ve bu yöntemle yıllık gelirlerini büyük ölçüde artırabilirler.”

 

İNCİ DİNDAR: “ONLINE SATIŞ YAPAN ŞİRKETLERİN EN BÜYÜK İHTİYACINA YANIT VERİYORUZ”

CRO hizmetinin süreçlerini ve sağladığı kazanımları anlatan Switas Kurucu Ortağı İnci Dindar, “Günümüzde e-ticaret şirketlerinin ve online satış yapan markaların en büyük ihtiyaçlarından biri, mevcut ziyaretçi trafiğinden maksimum satış dönüşümü elde etmektir. Biz Switas olarak, bu ihtiyaca cevap vermek adına markalarımızla 200’den fazla sorudan oluşan UX Audit çalışması gerçekleştiriyoruz. Veriye dayalı analiz özelliğiyle Türkiye’de bir ilk olan bu çalışma ile markanın kullanıcı deneyimini detaylı bir şekilde değerlendiriyor ve geliştirilmesi gereken noktaları net bir şekilde belirlemiş oluyoruz. Denetim sürecinde ortaya çıkan bulgulara dayanarak; kullandığımız güçlü dijital araçlarla verinin derinliklerine iniyor, deneyimli ekibimizle uçtan uca tüm test operasyonlarını yürütüyoruz. A/B test önerileri geliştiriyor ve bu önerileri RICE metodolojisi kullanarak önceliklendiriyoruz. Elde ettiğimiz veriler ve bulgular ışığında kullanıcı yolculuğunu çok daha kolay ve verimli hale getiriyoruz. Böylece markalarımızın dijital performansını en üst seviyeye çıkararak dönüşüm oranlarını artırırken, aynı zamanda yüksek müşteri memnuniyeti ve rekabet avantajı da sağlıyoruz. Kapsamlı analizler ve çözümler sunduğumuz CRO çalışmamız; markaların online satış gelirini artırarak büyümelerini sağlarken, sektör dinamiklerini ve kullanıcı alışkanlıklarını da çok daha iyi anlayabilmelerine imkân tanıyor” dedi.

 

Önceki Yazı

Dr. Öğr. Üyesi Özge Mimir : Agresif diş fırçalama kırılmaya zemin hazırlayabiliyor!

Sonraki Yazı

Ödüllü yazar Mark O’Connell’dan dünyanın sonuna dair alaycı ve eğlenceli bir kitap: Kıyamet Notları

Güncel Kadın

Güncel Kadın

Sonraki Yazı
Ödüllü yazar Mark O’Connell’dan dünyanın sonuna dair alaycı ve eğlenceli bir kitap: Kıyamet Notları

Ödüllü yazar Mark O’Connell’dan dünyanın sonuna dair alaycı ve eğlenceli bir kitap: Kıyamet Notları

Plugin Install : Widget Tab Post needs JNews - View Counter to be installed
  • Popüler
  • Yorum
  • En Son
Semra Kosovalı: Seçim sonucu ve gelecek

Semra Kosovalı: Seçim sonucu ve gelecek

21 Kasım 2024
İstanbul’u Kanatları Altına Alan Ressam İrem Çamlıca : “İstanbul Yeri Göğü Altın Şehir”

İstanbul’u Kanatları Altına Alan Ressam İrem Çamlıca : “İstanbul Yeri Göğü Altın Şehir”

4 Eylül 2024
Astroloji Yolculuğu: Gökyüzünden Haberler 18-24 Kasım 2024 (Ankara Saatine Göre)

Astroloji Yolculuğu: Gökyüzünden Haberler 2024’de Burçları Neler Bekliyor?

8 Ocak 2025
Sizi Daha Genç Gösterecek Saç Renkleri

Sizi Daha Genç Gösterecek Saç Renkleri

22 Ocak 2024
Semra Kosovalı: Seçim sonucu ve gelecek

Semra Kosovalı: Seçim sonucu ve gelecek

0
Duygu Şengül: Türkiye’de kadının var olma sorunu

Duygu Şengül : Duygu’sal Aforizmalar

0
Ayşe Demir: DO-ra-to

Ayşe Demir: DO-ra-to

0
Buket Keskinol: Toprak Ana Gaia

Buket Keskinol : İskenderunlu olmak

0
Prof. Dr. Gül Esra Atalay : “Ergenlerde ekran süresi 9 saati buluyor!”

Prof. Dr. Gül Esra Atalay : “Ergenlerde ekran süresi 9 saati buluyor!”

26 Haziran 2025
Dr. Öğretim Üyesi Fatma Burcu Torunoğlu “Fibromiyaljiden en çok kadınlar muzdarip”

Dr. Öğretim Üyesi Fatma Burcu Torunoğlu “Fibromiyaljiden en çok kadınlar muzdarip”

26 Haziran 2025
Türk zeytin ve zeytinyağı sektörü Çin pazarında vitrine çıktı

Türk zeytin ve zeytinyağı sektörü Çin pazarında vitrine çıktı

26 Haziran 2025
Derya Bedavacı’dan Yeni Hit: ” Çık Artık Aklımdan”

Derya Bedavacı’dan Yeni Hit: ” Çık Artık Aklımdan”

26 Haziran 2025

Son Yazılar

Prof. Dr. Gül Esra Atalay : “Ergenlerde ekran süresi 9 saati buluyor!”

Prof. Dr. Gül Esra Atalay : “Ergenlerde ekran süresi 9 saati buluyor!”

26 Haziran 2025
Dr. Öğretim Üyesi Fatma Burcu Torunoğlu “Fibromiyaljiden en çok kadınlar muzdarip”

Dr. Öğretim Üyesi Fatma Burcu Torunoğlu “Fibromiyaljiden en çok kadınlar muzdarip”

26 Haziran 2025
Türk zeytin ve zeytinyağı sektörü Çin pazarında vitrine çıktı

Türk zeytin ve zeytinyağı sektörü Çin pazarında vitrine çıktı

26 Haziran 2025
Derya Bedavacı’dan Yeni Hit: ” Çık Artık Aklımdan”

Derya Bedavacı’dan Yeni Hit: ” Çık Artık Aklımdan”

26 Haziran 2025
Güncel Kadın

Güncel Kadın

Sosyal Medya

Kategoriler

  • Anasayfa
  • Dünya
  • Ekonomi
  • Genel
  • Güncel Haberler
  • Güncel Sağlık
  • Güzellik
  • İş Dünyası
  • Magazin
  • Moda
  • Röportaj
  • Sağlık
  • Sanat
  • Yaşam
  • Yazarlar

Son Haberler

Prof. Dr. Gül Esra Atalay : “Ergenlerde ekran süresi 9 saati buluyor!”

Prof. Dr. Gül Esra Atalay : “Ergenlerde ekran süresi 9 saati buluyor!”

26 Haziran 2025
Dr. Öğretim Üyesi Fatma Burcu Torunoğlu “Fibromiyaljiden en çok kadınlar muzdarip”

Dr. Öğretim Üyesi Fatma Burcu Torunoğlu “Fibromiyaljiden en çok kadınlar muzdarip”

26 Haziran 2025
  • İletişim: info@guncelkadin.com.tr

© 2023 Güncel Kadın.

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Güncel Haberler
  • İş Dünyası
  • Ekonomi
  • Moda
  • Güzellik
  • Sağlık
  • Yaşam
  • Sanat
  • Röportaj

© 2023 Güncel Kadın.