• İletişim: info@guncelkadin.com.tr
Güncel Kadın
  • Anasayfa
  • Güncel Haberler
  • İş Dünyası
  • Ekonomi
  • Moda
  • Güzellik
  • Sağlık
  • Yaşam
  • Sanat
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Güncel Haberler
  • İş Dünyası
  • Ekonomi
  • Moda
  • Güzellik
  • Sağlık
  • Yaşam
  • Sanat
  • Röportaj
No Result
View All Result
Güncel Kadın
No Result
View All Result

Brandcast, “O Benim Dünyam” temasıyla Türkiye’de ilk kez fiziksel olarak gerçekleştirildi

Güncel Kadın by Güncel Kadın
4 Aralık 2022
in Güncel Haberler
0
Brandcast, “O Benim Dünyam” temasıyla   Türkiye’de ilk kez fiziksel olarak gerçekleştirildi
0
SHARES
21
VIEWS
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşWhatsapp PaylaşLinkedin'de PaylaşPaylaşPaylaş

Her gün milyonlarca kullanıcının bilgi edinmek, ilham almak ve eğlenmek için ziyaret ettiği YouTube, yılın en büyük etkinliği olan Brandcast’i Türkiye’de ilk kez fiziksel olarak gerçekleştirdi. YouTube’un en sevilen içerik üreticilerine dünya çapında tanınan konuşmacıların da eşlik ettiği yılın en beklenen YouTube etkinliği Brandcast 2022, katılımcıları herkesin kendi dünyasını bulabildiği YouTube ekosistemini keşfe çıkarttı. Zeynep Bastık, Edis, Sefo ve Hey! Douglas geceye şarkılarıyla eşlik etti. 

 Milyonlarca insanın sesini duyurmasına, kendi topluluğunu oluşturmasına, dünyanın her yerinden kitlelere ulaşmasına ve kendi işini kurmasına yardımcı olan YouTube; 250’den fazla üst düzey marka, medya/kreatif ajans, influencer ve YouTube içerik üreticisinden oluşan bir kitleyle YouTube’un en büyük etkinliğinde buluştu. Bu yıl ana teması “O Benim Dünyam” olan Brandcast 2022 Türkiye’de ilk kez, İbrahim Selim’in sunuculuğunda fiziksel olarak Fişekhane’de gerçekleştirildi. Edis, Zeynep Bastık, Sefo, Hey! Douglas, Refika Birgül, Semiraminta, Alper Rende, Timur Savcı, Nevşin Mengü gibi ünlü konuklara da sahne açan ve ev sahipliği yapan etkinlikte, YouTube EMEA Gelişmekte Olan Pazarlar Genel Müdürü Alex Okosi ve YouTube Alışveriş Reklam Pazarlama Global Direktörü Cenk Bülbül de YouTube’un etkisi ve Türkiye’de yarattığı ivme üzerine konuştular. Dünya çapında ve yerel kültürel trendler ve içgörüleri de katılımcılarla paylaştı.

Sahne şovları, deneyim alanları ve çok daha fazlası

“O Benim Dünyam” temasıyla gerçekleştirilen YouTube Brandcast 2022, “Refika’nın Mutfağı”na, makyaj için “Bize Kaldı” kanalına, spor için “Socrates”e, oyun içinse “Minecraft Evi”ne ev sahipliği yaptı. Nevşin Mengü, Timur Savcı gibi konuşmacıların da yer aldığı, etkinlikte markaların başarılı kampanyaları anlatıldı ve  Edis, Zeynep Bastık,Sefo ve Hey! Douglas da şarkılarıyla sahnede yer aldı.

“YouTube sadece bir medya platformu değil, ülke ekonomisine de katkı sağlayan bir platform”

YouTube Alışveriş Global Direktörü Cenk Bülbül, konuşmasında şunları söyledi: “YouTube’un Türkiye’de yarattığı ivme ve Türkiye’deki insanların hayatında oynadığı rol beni çok heyecanlandırıyor. Dünyanın neresinde olursa olsun izleyiciler bugün ne izleyecekleri ve nerede izleyecekleri konusunda her zamankinden daha fazla seçeneğe sahip. Ancak yine de dünyanın neresinde olursa olsun YouTube’u seçmeye devam ediyorlar. Çünkü YouTube, yeni diller öğrenmek ve yemek yapmaktan tutun müzik, spor, oyun ve hatta alışveriş ve haber takip etmeye kadar tutkularımıza açılan bir evreni ifade ediyor. Z kuşağından emeklilere kadar herkes nasıl ve ne zaman isterse YouTube’da kendi dünyasını bulabiliyor. YouTube Türkiye’de izleyicilerimize her gün pratik şeyler öğreten, yenilikleri destekleyen aynı zamanda gülümseten, hayatı hepimiz için daha bilinçli ve belki biraz daha eğlenceli hale getiren bir platform. Reklamverenler olarak siz, YouTube’u seçtiğinizde, Türkiye’de yüzlerce ve hatta binlerce içerik üreticisini de desteklemiş oluyorsunuz.  Tüm bunlar YouTube’un sadece bir medya platformu değil, aynı zamanda ülke ekonomisine de katkı sağlayan bir platform olduğunu gösteriyor. İçerik üreticileri ve onların takipçileri ile YouTube’da pek çok farklı topluluk da oluşuyor. ”

“İzleyiciler, içerik oluşturucular ve reklamverenlerimizle güçlü bir sadakat bağımız var”

YouTube EMEA Genel Müdürü Alex Okosi ise YouTube’un Türkiye’deki başarı tablosunu şu şekilde yorumladı: “Türkiye’de Youtube’da özgün içerik oluşturan 43 binden fazla kanalımız var. Türkiye’deki kullanıcılarımız gündüz programlarından prime time programlarına kadar TV içeriklerini takip etmek için dahi YouTube’a yöneliyor. 40 yıllık Türk TV/Film arşivi de yerel ve küresel birçok dilde yeni izleyiciler bulmaya devam ediyor. Bugün aramızda da bulunan bağımsız gazeteciler sayesinde aynı zamanda haber tüketim platformuna da dönüşen YouTube, spor tutkunları için de vazgeçilmez konumda. Digiturk & TRT ile yaptığımız iş birliğinin bir sonucu olarak, İngiltere Premier Ligi, Türkiye Süper Ligi ve Dünya Kupası’nın maç özetleri artık her maçın hemen ardından platformda yayınlanıyor. Burada bu başarının ardında önemli olan 3 konuyu şöyle özetleyebilriz: İçerik üreticileri ekosistemi, içerik çeşitliliği ve içerik inovasyonu. İçerik üreticilerimiz ve aktif kullanıcılarımız bu dinamikler sayesinde karşılıklı konuşabildikleri ortak bir dil oluşturuyorlar.  Farklı formatlar da Türkiye’de hızla büyümeye devam ediyor. Dünya çapında toplam YouTube görüntülemelerinin yüzde 50’sini oluşturan ve günlük 30 milyar görüntüleme alan YouTube Shorts, Türkiye’de de hızla büyüyen alanların başında yer alıyor. Bu durum da YouTube içerik oluşturucuları, izleyicileri ve reklamverenlerimiz arasında diğer platformlarda nadiren bulunan uzun vadeli bir ilişki ve sadakat bağımız olduğunu gösteriyor. Öyle ki Ipsos tarafından yapılan bir ankete göre katılımcıların yüzde 91’i bundan bir yıl sonra Türkiye’deki izleyicilere ne izleyecekleri konusunda en iyi tavsiyeleri YouTube’un vereceğini söylüyor ve yine yüzde 92’si izlemek istediklerinde ilk gidecekleri yerin YouTube olacağını söylüyor.”

 Rakamlarla YouTube’un Türkiye’ye etkisi

YouTube, televizyonlardan, bilgisayarlara, cep telefonlarından tabletlere, tüm cihazlardan izleyicilere ulaşan 1 numaralı video platformu.

  • Türkiye’de 45 milyon kişi YouTube’u düzenli olarak kullanıyor; günde ortalama 45 dakika YouTube’da içerik tüketiyorlar.
  • Son üç yılda YouTube, her gün 2 milyar kullanıcımıza sunulan yenilikçi, ilgi çekici içerik için içerik oluşturuculara 50 milyar doların üzerinde ödeme yaptı.
  • YouTube, Türkiye’de 20 milyon kişiye evlerindeki TV ekranlarından ulaşıyor.
  • Bu yılın Ocak ayı itibariyle, izleyiciler her gün connected TV’lerde ortalama 700 milyon saatin üzerinde YouTube içeriği izledi.
  • Türkiye’de Youtube’da özgün içerik oluşturan 43 binden fazla kanal var.
  • Ipsos tarafından yürütülen bir ankete göre, Türkiye’deki connected TV izleyicilerin yüzde 69’u YouTube’u TV olarak tanımlıyor.
  • YouTube Shorts şu anda günlük ortalama 30 milyardan fazla izleniyor. Bu rakam geçen yılın tam dört katı.
  • Geçtiğimiz sene yapılan Talk Shoppe anketine göre, izleyicilerin yüzde 83’ü YouTube’da alışveriş yaparken ya da gezinirken ürünler hakkında en kaliteli bilgileri aldığını hissettiğini söylüyor.
  • Yine Talk Shoppe anketine göre, izleyicilerin yüzde 87’si, YouTube içerik üreticilerinin değerli olduğuna inandıkları önerileri sunduklarını ve bu yüzden de onlara güvendiklerini söylüyor.
  • Nielsen’e göre Media Mix Modelling çalışmalarının yüzde 94’ü, YouTube’un sağladığı yatırım getirisinin diğer online videolara kıyasla en yüksek olduğunu kanıtlıyor
Önceki Yazı

2. Eskişehir Kadın yönetmenler kısa film yarışmasında ödüller sahiplerini buldu

Sonraki Yazı

Konyaaltı’ndan Avrupa’da bir zafer daha

Güncel Kadın

Güncel Kadın

Sonraki Yazı
Konyaaltı’ndan Avrupa’da bir zafer daha

Konyaaltı’ndan Avrupa’da bir zafer daha

Plugin Install : Widget Tab Post needs JNews - View Counter to be installed
  • Popüler
  • Yorum
  • En Son
Semra Kosovalı: Seçim sonucu ve gelecek

Semra Kosovalı: Seçim sonucu ve gelecek

21 Kasım 2024
İstanbul’u Kanatları Altına Alan Ressam İrem Çamlıca : “İstanbul Yeri Göğü Altın Şehir”

İstanbul’u Kanatları Altına Alan Ressam İrem Çamlıca : “İstanbul Yeri Göğü Altın Şehir”

4 Eylül 2024
Astroloji Yolculuğu: Gökyüzünden Haberler 18-24 Kasım 2024 (Ankara Saatine Göre)

Astroloji Yolculuğu: Gökyüzünden Haberler 2024’de Burçları Neler Bekliyor?

8 Ocak 2025
Sizi Daha Genç Gösterecek Saç Renkleri

Sizi Daha Genç Gösterecek Saç Renkleri

22 Ocak 2024
Semra Kosovalı: Seçim sonucu ve gelecek

Semra Kosovalı: Seçim sonucu ve gelecek

0
Duygu Şengül: Türkiye’de kadının var olma sorunu

Duygu Şengül : Duygu’sal Aforizmalar

0
Ayşe Demir: DO-ra-to

Ayşe Demir: DO-ra-to

0
Buket Keskinol: Toprak Ana Gaia

Buket Keskinol : İskenderunlu olmak

0
Songül Yıldırım Torbaoğlu : Estetikte yeni dönem tek seansta değişir her şey

Songül Yıldırım Torbaoğlu : Estetikte yeni dönem tek seansta değişir her şey

10 Mayıs 2025
4. FoodFest Antalya Uluslararası Gastronomi Festivali dolu dolu geçiyor

4. FoodFest Antalya Uluslararası Gastronomi Festivali dolu dolu geçiyor

10 Mayıs 2025
Hazal Burun’dan milli takımda yeni dünya rekoru

Hazal Burun’dan milli takımda yeni dünya rekoru

10 Mayıs 2025
39. Genç Günler Şef Masis Aram Gözbek’in yönetimindeki Boğaziçi Gençlik Korosu Konseri’yle başladı

39. Genç Günler Şef Masis Aram Gözbek’in yönetimindeki Boğaziçi Gençlik Korosu Konseri’yle başladı

10 Mayıs 2025

Son Yazılar

Songül Yıldırım Torbaoğlu : Estetikte yeni dönem tek seansta değişir her şey

Songül Yıldırım Torbaoğlu : Estetikte yeni dönem tek seansta değişir her şey

10 Mayıs 2025
4. FoodFest Antalya Uluslararası Gastronomi Festivali dolu dolu geçiyor

4. FoodFest Antalya Uluslararası Gastronomi Festivali dolu dolu geçiyor

10 Mayıs 2025
Hazal Burun’dan milli takımda yeni dünya rekoru

Hazal Burun’dan milli takımda yeni dünya rekoru

10 Mayıs 2025
39. Genç Günler Şef Masis Aram Gözbek’in yönetimindeki Boğaziçi Gençlik Korosu Konseri’yle başladı

39. Genç Günler Şef Masis Aram Gözbek’in yönetimindeki Boğaziçi Gençlik Korosu Konseri’yle başladı

10 Mayıs 2025
Güncel Kadın

Güncel Kadın

Sosyal Medya

Kategoriler

  • Anasayfa
  • Dünya
  • Ekonomi
  • Genel
  • Güncel Haberler
  • Güncel Sağlık
  • Güzellik
  • İş Dünyası
  • Magazin
  • Moda
  • Röportaj
  • Sağlık
  • Sanat
  • Yaşam
  • Yazarlar

Son Haberler

Songül Yıldırım Torbaoğlu : Estetikte yeni dönem tek seansta değişir her şey

Songül Yıldırım Torbaoğlu : Estetikte yeni dönem tek seansta değişir her şey

10 Mayıs 2025
4. FoodFest Antalya Uluslararası Gastronomi Festivali dolu dolu geçiyor

4. FoodFest Antalya Uluslararası Gastronomi Festivali dolu dolu geçiyor

10 Mayıs 2025
  • İletişim: info@guncelkadin.com.tr

© 2023 Güncel Kadın.

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Güncel Haberler
  • İş Dünyası
  • Ekonomi
  • Moda
  • Güzellik
  • Sağlık
  • Yaşam
  • Sanat
  • Röportaj

© 2023 Güncel Kadın.