• İletişim: info@guncelkadin.com.tr
Güncel Kadın
  • Anasayfa
  • Güncel Haberler
  • İş Dünyası
  • Ekonomi
  • Moda
  • Güzellik
  • Sağlık
  • Yaşam
  • Sanat
  • Röportaj
No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Güncel Haberler
  • İş Dünyası
  • Ekonomi
  • Moda
  • Güzellik
  • Sağlık
  • Yaşam
  • Sanat
  • Röportaj
No Result
View All Result
Güncel Kadın
No Result
View All Result

Dijital çağda tüketiciye dokunmanın formulü empati,yaratıcılık ve minimalizm

Güncel Kadın by Güncel Kadın
19 Temmuz 2022
in Ekonomi
0
Dijital çağda tüketiciye dokunmanın formulü empati,yaratıcılık ve minimalizm
0
SHARES
28
VIEWS
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşWhatsapp PaylaşLinkedin'de PaylaşPaylaşPaylaş

Her geçen gün dijital dünyaya daha fazla entegre olan kullanıcılar, markaları tüketicisiyle temas etme yöntemlerini değiştirmeye yönlendiriyor. “Dijital kanallardaki sınırsız içerik, markaların tüketiciye dokunabilmesi için rekabeti artırsa da hedef kitle ile empati kurmayı başaran markalar için büyük bir fırsat penceresi doğuruyor.” sözleriyle Tasarist Yaratıcı Direktörü Musa Çelik, dijital çağda güçlü bir marka kimliği oluşturmanın ipuçlarını paylaşıyor.

Değer yaratmaya, marka bilinirliğini artırmaya ve sadakat oluşturmaya odaklanan markalaşma, günümüz dünyasında markaların tüketicisine ulaşması için kaçınılmaz bir yol haline geliyor. Markalar, gelişen dijital dünyaya adapte olurken tek seferlik kampanyalar yerine derin ilişkiler, olumlu duygular ve çevrimiçi bir kimlik oluşturmaya çalışıyor. Sınırsız içerik havuzunda, markalar arasındaki rekabet artarken tüketiciyle bağ kurabilen markalar için de büyük fırsatların oluştuğunu vurgulayan Tasarist Yaratıcı Direktörü Musa Çelik, markaların kimlik yaratırken tüketicisinin isteklerini her zamankinden daha fazla düşünmeleri gerektiğini vurguluyor.

Z Kuşağı Yaratıcı ve Minimalist Tasarımlara İlgi Duyuyor

Dijital dünyaya entegre olmak isteyen global markalar, logolarını birden çok cihazda ve sosyal medyada görünecek şekilde sadeleştirerek yeniden tasarlıyor. Markaların eski ve yerleşik imajlarını yeniden şekillendirmeye iten faktörlerden biri, tüketici tercihlerindeki değişiklikler. Özellikle Z kuşağının dijital dünyadaki varlığının diğer kuşaklara kıyasla daha belirgin olması, markaları geleneksel pazarlama yöntemlerinden uzaklaştırıyor. Musa Çelik’e göre, genç tüketiciye ayak uydurabilmek için hızlanan ve gerçek zamanlı izlemeler yapan markalar bir adım öne çıkıyor. Böylece markalar zinde ve sürdürülebilir bir imaj yaratıyor. Ayrıca Çelik, “Günümüz markaları için önemli bir diğer kriter, logolarının akıllı telefonlarda nasıl göründüğüdür. Fazla detay barındıran karışık logolar yerine, milyonlarca içeriğin arasında ayrışacak, okunaklı ve kolay anlaşılır logolar tercih edilmeli. Bunu gerçekleştirebilmek için de markanın öne çıkarmak istediği özelliğe karar vermesi gerekiyor.” vurgusu yapıyor.

Markalar Dijitalde Fark Yaratmak Zorunda

Dijital dünyanın tüketicileri özgün olmayan, kendiyle benzer değerleri benimsemeyen ve bu değerlere duyarsız her türlü markaya, içeriğe, tasarıma ve kampanyaya karşı daha ilgisiz hale geliyor. Tüketici profilindeki bu değişiklikler göz önünde bulundurulduğunda, yeniden markalaşma yoluna gitmek durumunda kalan birçok marka olduğunu aktaran Musa Çelik, “Tasarist ekibinin dijital dünya ile uyumlu tasarladığı Gleen markasının ambalaj tasarımındaki hedefimiz, marka adı görülmese dahi tüketicinin markayı tanıyabileceği bir marka kimliği oluşturmaktı.” diyor. “Yeni şişe tasarımımızı, ünlü mimar Gaudi’nin doğada düz çizgiler veya keskin köşeler olmadığını ve doğadan gelmeyen hiçbir şeyin sanat olamayacağını vurguladığı sözlerinden ilham alarak tasarladık.” açıklamalarında bulunan Çelik, logo ve ambalaj tasarımlarını dijital tüketicinin görmek istediklerine uygun, yuvarlak ve sade hatlarla doğayla uyumlu olarak tasarlandığını vurguluyor.

Önceki Yazı

Çözülemeyen eğitim düğümüne sosyal girişim yaklaşımı

Sonraki Yazı

“İş Sanat Çarşamba Sahnesi” Ece Göksu Konseri ile başlıyor

Güncel Kadın

Güncel Kadın

Sonraki Yazı
“İş Sanat Çarşamba Sahnesi” Ece Göksu Konseri ile başlıyor

"İş Sanat Çarşamba Sahnesi" Ece Göksu Konseri ile başlıyor

Plugin Install : Widget Tab Post needs JNews - View Counter to be installed
  • Popüler
  • Yorum
  • En Son
Semra Kosovalı: Seçim sonucu ve gelecek

Semra Kosovalı: Seçim sonucu ve gelecek

21 Kasım 2024
İstanbul’u Kanatları Altına Alan Ressam İrem Çamlıca : “İstanbul Yeri Göğü Altın Şehir”

İstanbul’u Kanatları Altına Alan Ressam İrem Çamlıca : “İstanbul Yeri Göğü Altın Şehir”

4 Eylül 2024
Astroloji Yolculuğu: Gökyüzünden Haberler 18-24 Kasım 2024 (Ankara Saatine Göre)

Astroloji Yolculuğu: Gökyüzünden Haberler 2024’de Burçları Neler Bekliyor?

8 Ocak 2025
Sizi Daha Genç Gösterecek Saç Renkleri

Sizi Daha Genç Gösterecek Saç Renkleri

22 Ocak 2024
Semra Kosovalı: Seçim sonucu ve gelecek

Semra Kosovalı: Seçim sonucu ve gelecek

0
Duygu Şengül: Türkiye’de kadının var olma sorunu

Duygu Şengül : Duygu’sal Aforizmalar

0
Ayşe Demir: DO-ra-to

Ayşe Demir: DO-ra-to

0
Buket Keskinol: Toprak Ana Gaia

Buket Keskinol : İskenderunlu olmak

0
Enfeksiyon Hastalıkları Uzmanı Dr. Dilek Leyla Mamçu : “Vücudunuza kene yapışmışsa zarar vermeyin!”

Enfeksiyon Hastalıkları Uzmanı Dr. Dilek Leyla Mamçu : “Vücudunuza kene yapışmışsa zarar vermeyin!”

3 Temmuz 2025
Psikolog Fulya Arzu Beyribey : “Gençlerin dilinden anlayamıyorum diyenler için 20 Z kuşağı jargonu”

Psikolog Fulya Arzu Beyribey : “Gençlerin dilinden anlayamıyorum diyenler için 20 Z kuşağı jargonu”

3 Temmuz 2025
Semra Kosovalı: Türkiye yüzyılında sustuk!

Semra Kosovalı: Türkiye yüzyılında sustuk!

3 Temmuz 2025
Efes Deneyim Müzesi’nden sonra bu yıl da Ayasofya Tarih ve Deneyim Müzesi, “Yılın En İyi Müzesi” ödülüne layık görüldü

Efes Deneyim Müzesi’nden sonra bu yıl da Ayasofya Tarih ve Deneyim Müzesi, “Yılın En İyi Müzesi” ödülüne layık görüldü

2 Temmuz 2025

Son Yazılar

Enfeksiyon Hastalıkları Uzmanı Dr. Dilek Leyla Mamçu : “Vücudunuza kene yapışmışsa zarar vermeyin!”

Enfeksiyon Hastalıkları Uzmanı Dr. Dilek Leyla Mamçu : “Vücudunuza kene yapışmışsa zarar vermeyin!”

3 Temmuz 2025
Psikolog Fulya Arzu Beyribey : “Gençlerin dilinden anlayamıyorum diyenler için 20 Z kuşağı jargonu”

Psikolog Fulya Arzu Beyribey : “Gençlerin dilinden anlayamıyorum diyenler için 20 Z kuşağı jargonu”

3 Temmuz 2025
Semra Kosovalı: Türkiye yüzyılında sustuk!

Semra Kosovalı: Türkiye yüzyılında sustuk!

3 Temmuz 2025
Efes Deneyim Müzesi’nden sonra bu yıl da Ayasofya Tarih ve Deneyim Müzesi, “Yılın En İyi Müzesi” ödülüne layık görüldü

Efes Deneyim Müzesi’nden sonra bu yıl da Ayasofya Tarih ve Deneyim Müzesi, “Yılın En İyi Müzesi” ödülüne layık görüldü

2 Temmuz 2025
Güncel Kadın

Güncel Kadın

Sosyal Medya

Kategoriler

  • Anasayfa
  • Dünya
  • Ekonomi
  • Genel
  • Güncel Haberler
  • Güncel Sağlık
  • Güzellik
  • İş Dünyası
  • Magazin
  • Moda
  • Röportaj
  • Sağlık
  • Sanat
  • Yaşam
  • Yazarlar

Son Haberler

Enfeksiyon Hastalıkları Uzmanı Dr. Dilek Leyla Mamçu : “Vücudunuza kene yapışmışsa zarar vermeyin!”

Enfeksiyon Hastalıkları Uzmanı Dr. Dilek Leyla Mamçu : “Vücudunuza kene yapışmışsa zarar vermeyin!”

3 Temmuz 2025
Psikolog Fulya Arzu Beyribey : “Gençlerin dilinden anlayamıyorum diyenler için 20 Z kuşağı jargonu”

Psikolog Fulya Arzu Beyribey : “Gençlerin dilinden anlayamıyorum diyenler için 20 Z kuşağı jargonu”

3 Temmuz 2025
  • İletişim: info@guncelkadin.com.tr

© 2023 Güncel Kadın.

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Güncel Haberler
  • İş Dünyası
  • Ekonomi
  • Moda
  • Güzellik
  • Sağlık
  • Yaşam
  • Sanat
  • Röportaj

© 2023 Güncel Kadın.