Türkiye’de pazarlama ve iletişim alanında “etkili yaratıcılığın” standardını belirleyen Felis Ödülleri, 20’nci yaşını, sektöre ilham veren ve ezber bozan bir kampanya filmiyle kutluyor. “Öyle Bir Şey Söyle Ki…” sloganıyla yola çıkan kampanya, yaratıcı profesyonellerin her gün karşılaştığı zorlukları bir tehdit olarak değil, daha etkili işler üretmek için bir fırsat olarak yeniden tanımlıyor.
Untold reklam ajansı imzasını taşıyan ve kurucu ortak Ergin Binyıldız’ın yönetmenliğini üstlendiği film, reklam ve pazarlama dünyasının iç sesini cesurca dışa vuruyor. “Reklamı geç”, “bu reklamı bir daha gösterme” ve “ad block” gibi tüketici davranışlarının, yaratıcılığın pes etmesi için bir sebep değil, aksine daha da parlaması için bir meydan okuma olduğunu vurguluyor. Film, markalı iletişimin değersizleştirilmesine karşı güçlü bir duruş sergilerken, tüm sektörü “geçilemeyen, atlanamayan, iz bırakan” işler üretmeye davet ediyor.
Kampanya filminin manifestosundan ilham alan o güçlü sözler, yaratıcılığın hedefini yeniden hatırlatıyor:
“Öyle bir şey söyle ki… Geçemesinler, atlayamasınlar, iz bıraksın, bloklayamasınlar, ikna olsunlar, şaşırsınlar, küçümseyemesinler, kayıtsız kalamasınlar… Öyle bir şey söyle ki… Düşünsünler, dinlesinler, gözlerini alamasınlar, anlatsınlar, hatırlarından çıkmasın, paylaşsınlar… Öyle bir şey söyle ki… Etki neymiş görsünler…”
Reklam Filmi: https://www.youtube.com/watch?v=zfXxjuzuZm8
Prodüksiyonu GoodBoy, müzikleri 3K1A ve ekran içi filmleri ProdAi tarafından hayata geçirilen kampanya, Felis Ödülleri’nin 20 yıllık mirasını onurlandıran ve gelecek yıllar için yaratıcılığın çıtasını yükselten bir manifesto niteliği taşıyor.
Etkili yaratıcılığın en iyilerini ödüllendirecek olan Felis Ödülleri için son başvuru tarihi 23 Eylül.