• İletişim: info@guncelkadin.com.tr
Güncel Kadın
Advertisement
  • Anasayfa
  • Moda
  • Güzellik
  • Sağlık
  • Yaşam
  • Sanat
  • İş Dünyası
  • Güncel Haberler
  • Röportaj
  • Yazarlar
No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Moda
  • Güzellik
  • Sağlık
  • Yaşam
  • Sanat
  • İş Dünyası
  • Güncel Haberler
  • Röportaj
  • Yazarlar
No Result
View All Result
Güncel Kadın
No Result
View All Result
Home Güncel Haberler

Covid-19 Sosyal medya alışkanlıklarımızı nasıl değiştirdi?

admin by admin
3 Haziran 2020
in Güncel Haberler
0
0
SHARES
3
VIEWS
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşWhatsapp PaylaşLinkedin'de PaylaşPaylaşPaylaş

Covid-19 sürecinde tüm dünya daha önce alışık olmadığımız bir düzende yaşamaya ayak uydurmaya çalışırken, kişisel olarak her tercihimiz ve alışkanlığımız yeniden şekillenmeye devam ediyor. Sadece aktif sosyal yaşantılarımızdaki alışkanlıklarımız dışında, dijital dünyadan da beklentilerimiz tam anlamıyla bambaşka bir boyut kazanmış durumda. Özellikle sosyalleşmenin askıya alındığı bu dönemde, kullanıcıların sosyal medya kanallarından beklentisi sosyalleşmekten daha çok doğru bilgi almak yönünde değişiyor.

Sosyal medyayı neden kullanıyoruz?, Son 4 ay içerisinde neler değişti? Kullanıcıların beklentileri neler? gibi sorulara yanıt arayan AdColony, Türkiye’de 14-65 yaş arasındaki katılımcılarla gerçekleştirdiği “Covid-19 Döneminde Değişen Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları Araştırması” salgın sebebiyle kullanıcıların değişen beklentilerini gözler önüne seriyor.


Araştırmaya göre Türkiye’de izolasyonun başlamasıyla kullanıcıların %61’i sosyal medya kanallarında daha fazla vakit geçiriyor. Kullanıcıların %51’i sosyal medyayı güncel bilgilerden haberdar olmak için kullandıklarını belirtiyorlar. Markaların mesajlarını ve kampanyalarını dijitale hiç olmadığı kadar yoğunlaştırdığı bu dönemde, katılımcıların reklamlar özelinde en güvenilir buldukları sosyal medya kanalı %51 ile LinkedIn oluyor.
Katılımcıların %37’si gün içinde en az 30 dakika Linkedın’de geçirdiğini belirtirken, %30’u gün içinde LinkedIn’de yarım saatten daha fazla vakit geçiriyor.

AdColony EMEA&LATAM Genel Müdürü Volkan Biçer bu dönem değişen sosyal medya kullanım alışkanlıklarını yorumluyor. “ İçinde bulunduğumuz süreçte LinkedIn ülkemizdeki kullanıcılar için daha da önem kazandı. Hem güvenilir bilgiye ulaşmak hem de evden çalıştığımız bu dönemde çalıştıkları sektöre dair haberleri daha yakından takip edebilmek herkes için çok önemli bir hale geldi. Yaptığımız araştırmaya göre katılımcıların %57’si bir hafta içerisinde LinkedIn’de mutlaka 1 ila 3 arası post paylaşımı yapıyor.”

Her anımızı, iyisiyle kötüsüyle sosyal medya kanallarında yaşadığımız, haber kaynağımız olarak kullandığımız sosyal medya COVID-19 ile önemini daha da arttırmış olsa dahi, güvenilir bilgilere ulaşmak için ise doğru sosyal medya araçları kullanıcıların en çok önem verdiği nokta olmaya devam ediyor.

Önceki Yazı

Düşyeri’nin okuma seferberliğine çocuklardan yoğun ilgi

Sonraki Yazı

Yoga Olimpiyatlara bir adım daha yaklaştı!

admin

admin

Sonraki Yazı

Yoga Olimpiyatlara bir adım daha yaklaştı!

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  • Popüler
  • Yorum
  • En Son

Vajinal Fitil Nedir, Nasıl Kullanılır?

6 Mart 2020
Uranyen Astrolog ve Yazar Sevilay Eriçdem, yeni yılda gökyüzünün neler söylediğini anlattı: 8 maddede 2021 şifreleri

Uranyen Astrolog ve Yazar Sevilay Eriçdem, yeni yılda gökyüzünün neler söylediğini anlattı: 8 maddede 2021 şifreleri

8 Aralık 2020
Avukat Tuba Hatem: 2021 Umudumuz sevgiyle ve özgürce olsun

Avukat Feza Tuba Hatem “Hukuk Herkese Lazım”

4 Ocak 2021
Çiğdem Erdik : Bütün öğretmenlerin günü kutlu olmasın!

Çiğdem Erdik : Bütün öğretmenlerin günü kutlu olmasın!

2 Aralık 2020
Çiğdem Erdik: Gökten zembille inmediler onları da biz yetiştirdik!

Çiğdem Erdik: Gökten zembille inmediler onları da biz yetiştirdik!

38
Çiğdem Erdik : Bütün öğretmenlerin günü kutlu olmasın!

Çiğdem Erdik : Bütün öğretmenlerin günü kutlu olmasın!

36

Ulya Kutal: Tiyatro aşığı Şirin Ergüven Hamşioğlu

35
Çiğdem Erdik: Bir kar tanesi geldi mutluluğun formülünü verdi

Çiğdem Erdik: Bir kar tanesi geldi mutluluğun formülünü verdi

32
Merve Comart: Haydi hazırlanın kabuklarımızdan sıyrılma vakti geldi

Merve Comart: Haydi hazırlanın kabuklarımızdan sıyrılma vakti geldi

2 Mart 2021
Rengigül Ural : Yunus Emre ile “HİÇLİĞİN DANSI”

Rengigül Ural : Yunus Emre ile “HİÇLİĞİN DANSI”

2 Mart 2021
Banu Öztürk: Kendimize notlar…

Banu Öztürk: Kendimize notlar…

2 Mart 2021
Kadın Emeği Pazarı Kadıköy’de 2-19 Mart’ta hayata geçiyor

Kadın Emeği Pazarı Kadıköy’de 2-19 Mart’ta hayata geçiyor

1 Mart 2021

Son Yazılar

Merve Comart: Haydi hazırlanın kabuklarımızdan sıyrılma vakti geldi

Merve Comart: Haydi hazırlanın kabuklarımızdan sıyrılma vakti geldi

2 Mart 2021
Rengigül Ural : Yunus Emre ile “HİÇLİĞİN DANSI”

Rengigül Ural : Yunus Emre ile “HİÇLİĞİN DANSI”

2 Mart 2021
Banu Öztürk: Kendimize notlar…

Banu Öztürk: Kendimize notlar…

2 Mart 2021
Kadın Emeği Pazarı Kadıköy’de 2-19 Mart’ta hayata geçiyor

Kadın Emeği Pazarı Kadıköy’de 2-19 Mart’ta hayata geçiyor

1 Mart 2021
Güncel Kadın

Güncel Kadın, Güncel Haberler...

Sosyal Medya

Kategoriler

  • Anasayfa
  • Genel
  • Güncel Haberler
  • Güncel Sağlık
  • Güzellik
  • İş Dünyası
  • Moda
  • mustafa genç
  • Röportaj
  • Sağlık
  • Sanat
  • Uncategorized
  • Yaşam
  • Yazarlar

Son Haberler

Merve Comart: Haydi hazırlanın kabuklarımızdan sıyrılma vakti geldi

Merve Comart: Haydi hazırlanın kabuklarımızdan sıyrılma vakti geldi

2 Mart 2021
Rengigül Ural : Yunus Emre ile “HİÇLİĞİN DANSI”

Rengigül Ural : Yunus Emre ile “HİÇLİĞİN DANSI”

2 Mart 2021
  • İletişim: info@guncelkadin.com.tr

© 2020 Güncel Kadın. Tasarım Omega Web Tasarım.

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Moda
  • Güzellik
  • Sağlık
  • Yaşam
  • Sanat
  • İş Dünyası
  • Güncel Haberler
  • Röportaj
  • Yazarlar

© 2020 Güncel Kadın. Tasarım Omega Web Tasarım.