• İletişim: info@guncelkadin.com.tr
Güncel Kadın
Advertisement
  • Anasayfa
  • Moda
  • Güzellik
  • Sağlık
  • Yaşam
  • Sanat
  • İş Dünyası
  • Güncel Haberler
  • Röportaj
  • Yazarlar
No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Moda
  • Güzellik
  • Sağlık
  • Yaşam
  • Sanat
  • İş Dünyası
  • Güncel Haberler
  • Röportaj
  • Yazarlar
No Result
View All Result
Güncel Kadın
No Result
View All Result
Home Yaşam

Çetmen 2018’de yüzde 50 büyüdü, 2019 yılında 100 mağaza hedefliyor

admin by admin
10 Nisan 2019
in Yaşam
0
2
SHARES
16
VIEWS
Facebook'ta PaylaşTwitter'da PaylaşWhatsapp PaylaşLinkedin'de PaylaşPaylaşPaylaş

Hızlı büyüme politikası ve etkili kampanyalarıyla 2018 yılını yüzde 50 büyüme ile kapatan Çetmen, 2019 yılında ulaşacağı 100 mağazalık geniş satış ağıyla mobilya sektöründeki güçlü markalardan biri olacak.

Çetmen Mobilya sektördeki 57. yılını geride bırakırken, 2018 yılında yakaladığı hızlı büyümeyi yeni yılda da korumayı hedefliyor. Açtığı 13 yeni mobilya mağazası ve marka hedefleri çerçevesinde izlediği plan kapsamında 2018 yılını net yüzde 50 büyüme ile kapatan Çetmen, Kocaeli, Kütahya ve Afyon gibi illere de giriş yaparak toplam mağaza sayısını ise 50’ye çıkardı. Kurumsal dönüşümünde belirlediği beş yıllık planlamayı 2018’de hayata geçiren Çetmen Mobilya hem pazarlama alanında hem de İnsan kaynakları ve lojistik gibi kritik kurum içi süreçlerde yenilenme hareketine ivme kazandırdı.

Türkiye’nin büyüme ve gelişme hızına uygun hareket edip, yüksek kaliteli ve uygun fiyatlı mobilyalar üreten Çetmen Mobilya, ürünlerini geniş tüketici kitlesiyle buluşturmaya devam edeceği 2019 yılında mobilya sektörünün güçlü markalarından biri olmayı planlıyor. Çetmen, dağıtım kanallarını yaygınlaştırma stratejileri kapsamında, 2019 yılında başta İstanbul Avrupa yakası olmak üzere Ankara ve Bursa’da açılacak olan yeni mağazalarıyla birlikte yıl sonuna kadar toplam 100 mağazaya ulaşmayı hedefliyor. Dağıtım kanalını franchise altyapısıyla güçlendirmek de Çetmen’in 2019 gündeminde yer alıyor.

Çetmen Mobilya’nın başlattığı marka dönüşümünün etkileri de yeni yılda artış gösteriyor. Geçtiğimiz yıl yüzde 78 olan marka bilinirliği toplam seviyesi için Çetmen’in koyduğu 2019 hedefi yüzde 90’ın üzerine çıkmak. 2018 yılında başlayan köklü marka dönüşümünün bu yıl içinde hızlanacağına dikkat çeken Çetmen Genel Müdürü Merve Çetmen, “Çıktığımız bu yenilenme yolculuğunda ürünlerimizi daha fazla tüketiciye ulaştırarak, Türkiye’nin güçlü mobilya markalarından biri olmayı amaçlıyoruz. Bu nedenle ana odağımızda tüketici memnuniyeti var. Müşteri deneyimini uçtan uca ele alarak hem altyapıya hem iletişime yönelik çalışmalarla, tüketiciyle temas ettiğimiz her noktada yenileniyoruz.” diye konuştu.

Merve Çetmen, “2019 yılında özellikle tüketici tarafından tercih edilme oranına odaklanarak, yeni marka stratejisi ve yeni mağazalarla birlikte ciromuzu yüzde 50 artırmayı hedefliyoruz.” diye ekledi.

Önceki Yazı

500 Kişi Bergama'yı keşfetmeye gidiyor

Sonraki Yazı

Doğuştan gelen tehlike damar tümörü/Haber Esra Duranoğlu

admin

admin

Sonraki Yazı

Doğuştan gelen tehlike damar tümörü/Haber Esra Duranoğlu

  • Popüler
  • Yorum
  • En Son

Vajinal Fitil Nedir, Nasıl Kullanılır?

6 Mart 2020
Uranyen Astrolog ve Yazar Sevilay Eriçdem, yeni yılda gökyüzünün neler söylediğini anlattı: 8 maddede 2021 şifreleri

Uranyen Astrolog ve Yazar Sevilay Eriçdem, yeni yılda gökyüzünün neler söylediğini anlattı: 8 maddede 2021 şifreleri

8 Aralık 2020
Avukat Tuba Hatem: 2021 Umudumuz sevgiyle ve özgürce olsun

Avukat Feza Tuba Hatem “Hukuk Herkese Lazım”

4 Ocak 2021
Çiğdem Erdik : Bütün öğretmenlerin günü kutlu olmasın!

Çiğdem Erdik : Bütün öğretmenlerin günü kutlu olmasın!

2 Aralık 2020
Çiğdem Erdik: Gökten zembille inmediler onları da biz yetiştirdik!

Çiğdem Erdik: Gökten zembille inmediler onları da biz yetiştirdik!

38
Çiğdem Erdik : Bütün öğretmenlerin günü kutlu olmasın!

Çiğdem Erdik : Bütün öğretmenlerin günü kutlu olmasın!

36

Ulya Kutal: Tiyatro aşığı Şirin Ergüven Hamşioğlu

35
Çiğdem Erdik: Bir kar tanesi geldi mutluluğun formülünü verdi

Çiğdem Erdik: Bir kar tanesi geldi mutluluğun formülünü verdi

32
Liz Sarda: Maskovit Lunaparkta

Liz Sarda: Maskovit Lunaparkta

26 Şubat 2021
Ayşe Demir: İçimizdeki kadın

Ayşe Demir: İçimizdeki kadın

25 Şubat 2021
Kadın yöneticiler ‘yeni normal’i nasıl değerlendiriyor?

Kadın yöneticiler ‘yeni normal’i nasıl değerlendiriyor?

25 Şubat 2021
“Kadınlar bir gün değil her gün” Çağrısıyla fotoğraf yarışması başlattı!

“Kadınlar bir gün değil her gün” Çağrısıyla fotoğraf yarışması başlattı!

25 Şubat 2021

Son Yazılar

Liz Sarda: Maskovit Lunaparkta

Liz Sarda: Maskovit Lunaparkta

26 Şubat 2021
Ayşe Demir: İçimizdeki kadın

Ayşe Demir: İçimizdeki kadın

25 Şubat 2021
Kadın yöneticiler ‘yeni normal’i nasıl değerlendiriyor?

Kadın yöneticiler ‘yeni normal’i nasıl değerlendiriyor?

25 Şubat 2021
“Kadınlar bir gün değil her gün” Çağrısıyla fotoğraf yarışması başlattı!

“Kadınlar bir gün değil her gün” Çağrısıyla fotoğraf yarışması başlattı!

25 Şubat 2021
Güncel Kadın

Güncel Kadın, Güncel Haberler...

Sosyal Medya

Kategoriler

  • Anasayfa
  • Genel
  • Güncel Haberler
  • Güncel Sağlık
  • Güzellik
  • İş Dünyası
  • Moda
  • Röportaj
  • Sağlık
  • Sanat
  • Uncategorized
  • Yaşam
  • Yazarlar

Son Haberler

Liz Sarda: Maskovit Lunaparkta

Liz Sarda: Maskovit Lunaparkta

26 Şubat 2021
Ayşe Demir: İçimizdeki kadın

Ayşe Demir: İçimizdeki kadın

25 Şubat 2021
  • İletişim: info@guncelkadin.com.tr

© 2020 Güncel Kadın. Tasarım Omega Web Tasarım.

No Result
View All Result
  • Anasayfa
  • Moda
  • Güzellik
  • Sağlık
  • Yaşam
  • Sanat
  • İş Dünyası
  • Güncel Haberler
  • Röportaj
  • Yazarlar

© 2020 Güncel Kadın. Tasarım Omega Web Tasarım.