Telekomun fark yaratan ödülü Ayşem Ertopuz’un oldu

14 Nisan 2018 Cumartesi 15:00
12
14
16
18

Mobil telekomünikasyon endüstrisini buluşturan 5G MENA (Ortadoğu Kuzey Afrika) Zirvesi, 9-10 Nisan’da Dubai’de gerçekleşti. Sektörün en başarılı isimlerin ödüllendirildiği törende, Yılın Operatör CxO’su (Genel Müdür Yardımcısı) ödülü Turkcell Dijital Servisler ve Çözümlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ayşem Ertopuz oldu.

2018 başında dijital ihracat dönemini başlatan Turkcell’in servislerinden sorumlu isim olan Genel Müdür Yardımcısı Ayşem Ertopuz, telekomünikasyon sektörünün fark yaratan isimleri arasına girdi. Mobil telekomünikasyon endüstrisini Dubai’de buluşturan 5G MENA Zirvesi’nde Türkiye’yi temsil eden Turkcell Dijital Servisler ve Çözümlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ayşem Ertopuz, Yılın Operatör CxO’su (Genel Müdür Yardımcısı)seçildi. Başvuruların altyapıdan yeni nesil teknolojilere 6 ayrı kategoride değerlendirildiği organizasyonda, ayrı bir kategoride de telekomünikasyon endüstrisinde başarılı işlere imza atarak fark yaratan isimler ödüllendiriliyor. Halk oylamasıyla belirlenen Yılın Operatör CxO’su kategorisinde, finale kalan 6 isim oylandı. Bu listede Türkiye’den finale kalan tek isim olan Ertopuz, Turkcell’de BiP, fizy, lifebox, TV+, Yaani ve Dergilik gibi milyonlarca kişinin kullandığı uygulamalardan sorumlu ekibi yönetiyor.  

‘Dijital uygulamalarımızla 192 ülkede varız’

Yılın Operatör CxO’su Ödülü’nü almaktan duyduğu mutluluğu dile getiren Ayşem Ertopuz, şunları söyledi:

“Bu başarının temelinde çalışanlarımızın özverili çalışmalarıyla dünyaya yayınlan Turkcell ürün ve servisleri yer alıyor. Bu nedenle öncelikle ekibimize teşekkür ediyorum. Dünyanın ilk ve tek dijital operatörü olarak dijital servislerimizi 192 ülkede kullanıcılara ulaştırıyoruz. Müşterilerimiz her geçen gün daha fazla Turkcell servislerini tercih ediyor. BiP, TV+, fizy, lifebox, Dergilik, Yaani ve UpCall gibi ürün ve servislerimizle neredeyse günün üçte birinde kullanıcılarımızla temas halindeyiz. Müşterilerimizin günlük hayatında ürün ve servislerimizle daha fazla yer almak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Datayı işleyip müzik olarak, TV hizmeti olarak, bulut servisi olarak satıyoruz ve bunu yapmaya da devam edeceğiz. Tüm bunların bir sonucu olarak büyümenin en önemli kaynağı da dijital servisler diyebiliriz. Yılsonuna kadar ürün ve servislerimizin indirilme rakamının 80 milyonu aşacağını öngörüyoruz.”

 

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» TÜSİAD: “Kayıp Ütopyalar ve Korkulan Distopyalar: Liberal Dünya Düzeninin Geleceği”
» İş dünyasından “Başarısızlık Zirvesi”
» “Şirketleri büyüten girişimciyi patron yapan” fuar kapılarını açtı
» TEGEP Eğitim ve Gelişim Zirvesi 2018’e Bilet Kazan!
» BTTO - BUİKAD Arasında İşbirliği Protokolü imzalandı
» Yöneticinin kişisel dönüşümü, inovasyona dönüşüyor
» KOBİ’ler için güçlü olmanın yolları
» E-ticarette rekabetin 4 kuralı
» "TÜSİAD Bu Gençlikte İŞ Var!" Girişimcilik Programına dönüşüyor
» Güler Sabancı: "Kızkardeşler Geleceğin Nasa’sını Türkiye’de Kurabilirler"
» BUİKAD İŞKUR ile işbirliği protokolü imzaladı
» TÜSİAD Türkiye Enerji Zirvesi’nde özel bir oturum düzenledi
» BUİKAD Kır çiçekleri için koştu
» İhracat Akademisi ile KOBİ’ler ihracatçı olacak
» İhracattaki her üç topuk sesinden biri Egeli kadınlara ait
» Girişimci kadınlar sertifikalarını aldı
» TİM tarihinde ilk kez kadın konseyi oluşturuldu
» Shell&Turcas, Ankara’da kadınlarla güçleniyor
» İş hayatında artık “yeni yakalar” oluşuyor
» ​P G, geleceğin kadın liderlerini yetiştiriyor
» Sanayi sektöründe ‘kadın’ın önemi masaya yatırıldı
» Genç iş insanları cinsiyet eşitsizliğine "dur" diyor
» Kauçuk sektörü temsilcilerinden “pozitif ayrımcılık” talebi
» “BricaR Zirvesi” TÜSİAD evsahipliğinde İstanbul’da düzenlenecek
» TÜSİAD Buenos Aires’te düzenlenecek B20 Zirvesi’ne katılıyor