Rezervasyon kuyrukları sona eriyor, müşteri memnuniyeti artıyor

22 Şubat 2018 Perşembe 10:00
12
14
16
18

Rezervasyon ve masa yönetimi işlemlerini hızlandırıp, müşterilerine daha kaliteli bir deneyim sunmak isteyen restoranlar, Protel’in Tablizt uygulamasını tercih ediyor.

Müşteri deneyimlerinin doğrudan internete yansıdığı ve herkesle kolayca paylaşılabildiği günümüzde, yeni müşteriler elde etmek ve mevcut misafirlerin sadakatini sağlamak isteyen işletmelerin kaliteli bir deneyim sunması gerekiyor. Daha kaliteli bir müşteri deneyimi ise henüz misafirler yemeğe başlamadan, rezervasyon ve masa yönetim işlemleriyle başlıyor.

Tablizt ile masaya servis yapan restoranların, masa rezervasyonu, müşteri kaydı, gibi tüm karşılama işlemleri dijital ortama taşınıyor. Buna ek olarak Tablizt; defter ve ajanda gibi yöntemlerin yerini alarak, teknoloji yardımıyla mekânların saygınlığını arttırıyor.

Restorandaki tüm katların mevcut durumlarını ve rezervasyonları anlık olarak tek bir ekrandan gösteren Tablizt, restoranların misafir deneyimini daha hızlı ve etkin biçimde yönetmesini sağlıyor. Masa düzenleme, yer değiştirme ve masa birleştirme gibi ayarların restoran genelinde kolayca yapıldığı Tablizt, ayrıca çalışma saatlerini bölerek günün farklı zaman dilimlerine özel rezervasyon alma imkânı sunuyor.

Sadakat programlarıyla tam uyumlu

Tablizt uygulamasının müşteri tanıma özelliği, restoranı ziyaret eden misafirlere ait verilerle sistemin her an zenginleştirilmesini ve müşteri sadakatini artırmayı sağlıyor. Mevcut IT yatırımlarıyla uyumlu çalışarak; uçtan uca veri aktarımı yapabilen uygulama, sadakat programları ve vale uygulamalarıyla da uyum içinde çalışıyor.

Rezervasyonlarda çakışmaların ortadan kaldırılmasıyla birlikte işletmede yaşanabilecek olumsuz durumların önüne geçiliyor. Tanımlı, VIP veya anonim müşteriler için ayrı kademelerde rezervasyon kaydı açılabilen Tablizt üzerinden, müşterilerin özel gün rezervasyonu yapmaları durumunda, restoran personelini bilgilendirmek de mümkün oluyor.

Misafirlerle çift yönlü iletişim

İşletme sahipleri, masa bekleyen misafirlerini, rezervasyonları hazır olduğunda Tablizt uygulamasını kullanarak SMS ile bilgilendirebiliyor. Benzer şekilde, müşterilerin memnuniyetini ölçümlemek için değerlendirme anketleri yine SMS yoluyla ziyaretçilerin dikkatine sunuluyor. Böylelikle tüketiciler işletmeye ilişkin görüş ve önerilerini bildirmek için yeni bir dijital kanala kavuşmuş oluyor.

Protel hakkında

1989 yılında kurulan Protel, konuk ağırlama teknoloji çözümleri alanında Türkiye’nin en köklü ve yenilikçi şirketleri arasında yer almaktadır. Konaklama ve yiyecek-içecek sektörlerine yazılım ve donanım altyapısı sağlamakta, otel ve restoranlara yönelik uçtan uca yönetim ve operasyon çözümleri sunmaktadır. Sunduğu teknoloji çözümleriyle, işletmelerde yönetim ve operasyonu kolaylaştırırken verimliliği arttırmayı hedeflemektedir. Protel’in çözümleri bugün Türkiye genelinde 8.240 aktif müşteri, 100.000’den fazla otel odası, 12.000 POS terminali ve indirilme sayısı toplamda 700.000’i bulan mobil uygulamalarda kullanılmaktadır. Kendi Ar-Ge bölümü de bulunan Protel, Türkiye’nin ilk 500 bilişim şirketinin belirlendiği araştırmada bilgi teknolojileri şirketleri listesinde 51. sırada yer alıyor.

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Türkiye’nin en çekici işverenleri belirlendi
» Bahar Uçanlar ’’Türkiye’yi fit yapacağız’’
» Fenerbahçeliler’in hediyesi iyilik oldu
» Yeşim’den örnek eğitim
» Güzelleşme hevesiniz cilt kanserine Yol açabilir
» 25 attı, hiç yemedi
» 11 Yaşındaki Talya Özdemir Birleşmiş Milletler‘de yaptığı konuşmayla beğeni topladı
» Hepsiburada Anne Söyleşileri’nin bu haftaki konuğu: Yazar Yasemin Üstay Tekin
» Mandalina “Resmen” Seferihisarlı
» AvivaSA ve Doğa Rutkay’dan “Ne izlesem?” projesi!
» Oyuncu Müge Boz; “Aşk skandallarıyla beslediğim bir hayatım olmadı...”
» Jimnastikte milli gurur Jimnastikte milli gurur
» Gayrimenkul sektöründe dijital pazarlama
» Bisikletçiler "Engelsiz Bir Dünya İçin" Avrupa yollarına düştü.
» Organik besleniyorlar
» Bu çocuklar çok şanslı
» Mersin’de Kıyı Düzenlemesi Fikir Projesi Yarışması ödülleri sahiplerini buldu
» Tohum Otizm Vakfı ve Teknosa’dan semptom reklamar
» Masal şatosu 4. Çocuk akademisi sona erdi
» Sevimli dostlarımız için keyif ve keyifin adresi: Fizyopet Köpek Oteli
» b-smart akıllı iş platformu ile akıllı iş yapma dönemi başladı
» Güneş gözlüğü seçimi yaparken burcunuzdan ilham alın!
» Dünya balıkçılıkta en iyi yıllarını geride mi bırakıyor? Yeni FAO raporuna göre bunu söylemek için çok erken
» Devamlılık Hatası: Müzakerenin Koreografisi Gökcan Demirkazık ile İş Yorumları
» Bebekli tatilde valizde olmazsa olmazlar