Profesyonellerin yeni iletişim platformu Viell’den 1920’ler konseptinde davet

01 Kasım 2018 Perşembe 10:00
12
14
16
18

Viell, Pera Palace Hotel’de düzenlediği 1920’ler konseptli daveti ile kullanıcılarını buluşturdu. Türkiye'nin önde gelen ailelerinin üçüncü kuşak üyelerinin katılımıyla Pera Palace Hotel’de gerçekleştirilen davete, aralarında Hakan Sabancı, Mert Çalık, Fethi Kamışlı, Engincan Ural gibi isimlerin de bulunduğu iş ve cemiyet hayatının önde gelen simaları katıldı.

21-55 yaş aralığında yeni nesil iş insanları, expatlar, profesyoneller, sanatçılar, girişimciler ve tasarımcılar gibi seçkin üyeleri içinde barındıran, kitlesi geniş, kendi içerisinde segmentlere ayrılmış sosyal kulüp Viell, Pera Palace Hotel’de düzenlediği 1920’ler konseptli daveti ile kullanıcılarını buluşturdu.

1920’li yılların esintileri taşıyan davet, Türkiye'nin önde gelen ailelerinin üçüncü kuşak üyelerinin katılımıyla Pera Palace Hotel’de gerçekleştirildi. Davete iş ve cemiyet hayatının önde gelen simaları katıldı. Faruk Sabancı, Mert Çalık, Hakan Sabancı, Engincan Ural gibi isimlerin katılımıyla gerçekleştirilen davetin 1920’ler esintisi taşıyan konsept tasarımı sanat yönetmenleri tarafından organize edildi.

Viell: “Bir yaşam biçimi”

Faaliyete geçmesinin ardından çok kısa bir süre geçmesine rağmen büyük ilgi gören Viell platformuna Türkiye’nin en büyük holding ve şirketlerinin yönetim kurulu üyeleri ve aile bireylerinden oluşan 1.228 kişi katıldı. Bu iş insanları ile iletişime geçmek isteyen 7.456 kişi ise Viell uygulamasını indirdi. Büyük ilgi gören Viell, kısa sürede yatırımcıların da ilgisini çekti ve ilk turda 1 Milyon TL’lik yatırım aldı. Viell, yeniliklere ve deneyimlere açık, sosyal, vizyoner, iş bağlantıları kuvvetli, küresel bakış açısına sahip üyelerini bir araya getirmeye devam edecek.

Yazılımındaki yapay zeka özelliği sayesinde, üyelerin ilgisini çekebilecek içerikler ve markaları kişiye özel sıralayarak dinamik bir uygulama deneyimi yaşatan Viell, üyelerine seçkin markalardan özel indirimler ve ayrıcalıklar da sunuyor. Viell üyeleri, kendilerine özel gerçekleştirilen deneyim ve etkinliklerde keyifli vakit geçirirken sosyal ve iş çevrelerini nitelikli biçimde genişletebiliyor.

Üst segment markalar için yeni pazarlama platformu

Viell, üyelerine sunduğu ayrıcalıkların yanı sıra üst segment markalara da ayrıcalıklar tanıyor. A+, A, B+ ve B tüketici segmentindeki üyelerden oluşan Viell platformu, markalara üyelerinin ilgi alanlarına göre düzenlenen içerik alanlarında, hedef kitlesine göre konumlandırılan reklamlar verme imkanı tanıyor. Markalar, uygun Viell üyelerine uygulama içinden direkt mesaj göndererek potansiyel müşterilerine doğrudan ulaşıp, mesaj reklamı, bildirim reklamı ve e-posta reklamı da yapabiliyor.

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Tarım desteğinde "sınır tanımıyor"
» Yarım litre zeytinyağı 30 bin liraya satıldı
» Doğum gününü yanlış bilenlere kötü haber!
» Karşıyaka’da spor kurslarına büyük ilgi
» Dans etmek gençleştirir
» İskelede akşam sürprizi
» Çocuklar için giymediğiniz botları istiyorlar
» Urla Belediyesi: 5 projemiz ödülle taçlandı
» Yeni yıl büyüsünü Conrad İstanbul Bosphorus’un seçkin atmosferinde yaşayın
» Bambi Yatak vites büyüttü
» “Etik” Konuşuldu
» Görsel dünyada kadın olmayı yeniden ve nasıl kurgularız?
» 2019 düğün trendleri ’Kalamış Wedding Fest’ beğeniye sunuldu...
» Bir koşu değiştirir hayatı
» Sonbahar renkleri aşka davet ediyor
» AVM’ler için performansı artırmanın tam zamanı
» Spiker adayları için büyük final yaklaşıyor
» Avcılar’da "Önce İnsan" projesi ödül getirdi
» Eşya kaybetmeye son, Chipolo artık Türkiye’de
» 27.Kalite Kongresi ‘Sürdürülebilir Ortak Gelecek’ Temasıyla bugün başladı
» Çöpteki siyah altın
» En güzel ders
» İnsanın şifresi olur mu?
» Toprağı koru, iklimi koru
» Dijital çağ kadınların dönemi olacak