Orkid’den Tüm Genç Kızlara “Denemeye Devam Et” Çağrısı

13 Eylül 2017 Çarşamba 14:00
12
14
16
18

Orkid, genç kızların ergenlik döneminde yaşadığı kaygıları ve sorunları ele alan, Türkiye genelinde bir araştırma gerçekleştirdi. Araştırmaya göre Türkiye’de her 10 genç kızdan 6’sı başarısız olmaktan korktuğu için yeni şeyler denemekten kaçınıyor.

Orkid’in ergenlik döneminde genç kızlara verdiği destek tüm hızıyla devam ediyor.

Orkid, ergenlik dönemi itibariyle özgüvenlerini yitiren, herhangi bir şeyi sadece başarısız olma ihtimali yüzünden hiç denemeyen genç kızlara ilham olmak için “kız gibi dene, yanıl, öğren” mottosuyla desteğini sürdürüyor.

Ergenlik dönemindeki genç kızların kaygılarını ve sorunlarını daha iyi anlamak için Orkid, Türkiye genelinde 16-24 yaşları arasındaki genç kızlarla bir anket gerçekleştirdi. Orkid’in anket sonuçlarına göre genç kızların yüzde 86’sı başarısızlıktan korkuyor; yüzde 59’u ergenlik dönemlerinde kendilerine olan güvenlerini kaybediyor; yüzde 75’i çevre-arkadaş baskısının başarısız olmalarında etkisi olduğunu düşünüyor ve yüzde 64’ü başarısızlığın onlara cesaret verip dirençli ve ısrarlı olmayı öğrettiğini söylüyor. Genç kızların bu sorunlarla daha kolay baş edebilmesi için başlatılan #KızGibi hareketi daha görünür olmayı ve daha çok kişiye ulaşmayı hedefliyor. Genç kızların özgüven sponsoru Orkid, genç kızlara “Başarısızlıktan korkma, asıl başarısızlık hiç denememektir” diyerek cesaret vermeye devam ediyor.

Daha Fazla Bağış, Daha Fazla Destek

Orkid, genç kızların mücadelesine daha da güç katmak için Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV) ve Carrefoursa ile işbirliği yapıyor. / başlatıyor. 21 Eylül- 20 Ekim tarihleri arasında CarrefourSA’lardan Orkid Platinum alanlar, TEGV aracılığıyla Türkiye genelindeki çocuklara nitelikli eğitim desteğinde bulunacak. Orkid, desteğin daha geniş kitlelere ulaşabilmesi için TEGV aracılığıyla, sosyal medya üzerinden de destek çalışmasını sürdürecek. #KızGibi etiketi ile yapılacak her paylaşım, daha fazla genç kıza özgüven ve eğitim desteği sağlayacak.

“Hedefimiz genç kızları denemeye devam etmeye teşvik etmek”

Orkid Marka Müdürü Özge Tanju, bu kampanyanın önemini şöyle özetliyor: “Genç kızların, üzerlerinde baskı hissetmeden başarıya ulaşabilmeleri için desteğe ihtiyaçları oluyor. Onlara “Yapabilirsin” diyoruz ve denemekten korkmamaları gerektiğini, başarısızlığın da güç verdiğini vurguluyoruz. Orkid olarak genç kızlarımıza özgüven desteğinde bulunuyor ve aynı zamanda eğitim ihtiyaçları için destek veriyoruz. TEGV aracılığıyla başlattığımız bu kampanyayla daha çok kişiye ulaşarak daha özgüvenli nesiller yetiştirilmesine katkıda bulunmayı hedefliyoruz. Başarıyı normale döndürmek ve korkmadan yansıtmak için her zaman elimizden gelen her şeyi yapacağız ancak büyümek ve güven oluşturmak için çok önemli olan bir şey. Hedefimiz, kızların yeni şeyler denemek için tam destek aldıklarını hissettikleri, hata yapabilecekleri ve devam etmeye teşvik edilen bir ortam yaratmaktır.”

Eğitimle birlikte özgüven de artıyor

TEGV İş Geliştirme Müdürü Fulya Kulabaş ise şunları söylüyor: “Tüm dünyada, bütün çocukların eşit eğitim hakkına sahip olması gerekir. Eğitim, çocukların tüm yaşantısını etkiler ve onların geleceğini belirlemekte büyük önem taşır. Eğitim desteğiyle birlikte çocuklarda özgüven de artıyor. Kendine güvenen çocuklar başarıya daha kolay ulaşabiliyor. Orkid ile beraber yürüttüğümüz bu kampanyayla, çocuklarımızın nitelikli eğitimle buluşmasına daha çok destek imkânı doğacak. Bu kampanyayla birlikte eğitimli ve özgüvenli nesiller yetiştirmek için Orkid’in bu kampanyasına ortak olmaktan mutluluk duyuyoruz..”

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Geleneksel Satranç Turnuvası sonuçlandı
» Ödüllü illüzyonist LEE ALEX İstanbul’a geliyor!
» İşverenler de aile içi şiddete duyarlı olmalı
» Vizyon Turizm etkinlik yönetimini yeniden tanımlıyor
» En çok mesaj atan erkekler listesinde Türkler dördüncü oldu
» Kadına şiddete İzmir tepkisi
» Şiddet,çocuklarda öğrenilmiş çaresizliğe neden oluyor
» Dijitalleşen dünyanın trendleri belli oldu
» Merlin Entertainments’dan Öğretmen Günü’nde Öğretmenlere özel bir hediye
» Eyafexpo Türkiye’nin Engelsiz Fuarı başlıyor
» Ege İhracatçı Birlikleri Genel Sekreter Yardımcılığı’na Serap Ünal atandı
» Türkiye’de 48 milyon kişi günün 3 saatini sosyal medyada geçiriyor
» Yakalanmamak için gerçekmiş gibi davranıyor
» Türkiye Spastik Çocuklar Vakfı “Konumuz: Cerebral Palsy” seminerinin bu yılki ikinci adresi Denizli oldu
» Perakende sektöründe dijital dönüşüm satış ve verimliliği artırıyor
» ‘Duvarın Ardı’nda ne var?
» Forcepoint 2018 Yılı için Güvenlik Tehdit Haritasını Çıkardı: "Gizlilik Savaşları" Başlıyor!
» Kadına şiddet Konak sahnesinde
» "Basmane Günleri" başladı
» Dünyanın her yerinde çocuklar şiddete maruz kalıyor
» Yeşim Tekstil’e “Lojistiğe Katkı Ödülü’’
» Saray Bisküvi ve ünlü isimler kadın emeği için bir araya geldi
» Mall of İstanbul’da Dev Puzzle yarışması
» Acarkent Rotary ocuk felcine dikkat çekti
» Freshmix Slow Juicer ile sebze ve meyveler en doğal haliyle bardağınızda