“Kızlara Söz Ver”

07 Aralık 2017 Perşembe 17:00
12
14
16
18

Teleperformance Türkiye, İstanbul Maratonu’nda UNICEF’in “Kızlara Söz Ver” kampanyası için koştu

Teleperformance Türkiye, bu sene “Çocuklar için Koş” temasıyla düzenlenen 39. İstanbul Maratonu’nda UNICEF’in “Kızlara Söz Ver” kampanyası için koştu. Teleperformance Türkiye, “Team UNICEF”e dahil olan koşu takımı ile 165 bağışçıdan 11 bin 934 TL bağış toplayarak İstanbul Maratonu’nda UNICEF adına en yüksek bağışı toplayan şirket oldu.

Türkiye’nin önde gelen dış kaynak CRM ve çağrı merkezi hizmet sağlayıcısı Teleperformance TürkiyeTeleperformance Koşu Takımı ile, İstanbul Büyükşehir Belediyesi, Spor İstanbul ve Vodafone tarafından “Çocuklar için Koş” temasıyla düzenlenen 39. İstanbul Maratonu’na katıldı.

18 yaş altındaki çocukların evlendirilmesini önlemek, kız çocuklarının eğitimlerine devam edebilmelerine ve geleceklerinde söz sahibi olmalarına yardımcı olmak amacıyla “Kızlara Söz Ver”adını verdiği bir kampanya yürüten UNICEF, bu hedef doğrultusunda 39. İstanbul Maratonu’ndaTeleperformance Türkiye’yi de “Team UNICEF”e dahil etti. 55 çalışanıyla maratona katılanTeleperformance Türkiye, 165 bağışçıdan 11 bin 934 TL bağış toplayarak İstanbul Maratonu’ndaUNICEF adına en yüksek bağışı toplayan şirket oldu. Teleperformance Koşu Takımı’nı destekleyenlerden toplanılan bağış, tüm çalışmalarını gönüllülük esasına dayalı olarak gerçekleştiren ve projelerini bağışlarla hayata geçiren UNICEF’in 298 kız çocuğuna destek vermesini sağlayacak.

 Teleperformance Genel Müdürü Engin Utkan: “Kıymetli kız çocuklarımızın hayatına dokunmuş olmanın tarifsiz mutluluğunu yaşıyoruz”

Türkiye’nin önde gelen dış kaynak CRM ve çağrı merkezi hizmet sağlayıcısı Teleperformance Türkiye olarak, iş sorumluluklarının yanı sıra, toplumun çıkarını gözeten projelerde de aktif rol alarak sosyal anlamda değer yaratmayı önemsediklerini belirten Teleperformance Genel Müdürü Engin Utkan, İstanbul Maratonu kapsamında UNICEF’e destek verme kararının da sosyal sorumluluk anlayışlarıyla birebir örtüştüğüne vurgu yaptı. Utkan, “Bu sene ‘çocuklar için koş’ temasıyla düzenlenen İstanbul Maratonu’nu tüm dünyada çocukların sağlık, gıda, eğitim gibi en temel ihtiyaçlarının karşılanması için sayısız projeyi hayata geçiren UNICEF’e destek vermek için mükemmel bir fırsat olarak değerlendirdik. Team UNICEF ile koşarak topladığımız bağışlarla geleceğin liderleri olan kıymetli kız çocuklarımızın hayatına dokunmuş olmanın tarifsiz mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.

Utkan, sözlerine şöyle devam etti: “İşimizin odağında ‘insan’ var ve bu çalışma anlayışımıza paralel olarak birçok alanda sosyal hayatın gelişmesine katkı sağlıyor ve işimize anlam katıyoruz. Kurumsal Sosyal Sorumluluk kapsamında yürüttüğümüz çalışmalarımızı iki ana kavram altında topluyoruz: ‘Doğa Dostu’ (Citizen of the Planet, COTP) ve ‘Dünya Vatandaşı’ (Citizen of The World, COTW).  İhtiyaç sahibi çocuklara ve yetişkinlere yardımdan sokak hayvanlarına mama sağlanmasına, Kızılay’a kan bağışı yapılmasından kadına şiddetin engellenmesi için yürütülen bilinçlendirme projelerine kadar farklı kulvarlarda başarılı KSS ve bilinçlendirme projeleri yürütüyoruz. Teleperformance Türkiye olarak dünya çapında gerçekleştirilen projelerle liderlik, etik, insanlar, toplum ve çevre konularında duyarlılığımız ve başarılarımızla dünyanın en saygın KSS sertifikalarından Verego Kurumsal Sosyal Sorumluluk Standartları’nın beş alanında sertifikaya layık görüldük. Kurumsal sosyal sorumluluklarımızı yerine getirmek bizim DNA’mızda var”.

 UNICEF Türkiye Milli Komitesi İletişim Direktörü Gülcem Bayer Deniz  ise İstanbul Maratonu kapsamında Team UNICEF adına koşan takımlar arasında en yüksek bağışı toplayan Teleperformance Kurumsal Takımı’nın büyük bir sosyal sorumluluk başarısına imza attığını dile getirdi. Yardımseverlik koşularının, sivil toplum kuruluşları için önemli bir kaynak yaratma metodu olduğuna dikkat çeken Deniz, “12 Kasım’da gerçekleşen 39. Vodafone İstanbul Maratonu’nda 6.806 gönüllü koşucu ve 300’den fazla kurumsal koşu takımı, toplamda 105.430 bağışçıdan 10.450.011 TL bağış toplamayı başardı. Biz de UNICEF Türkiye Milli Komitesi olarak İstanbul Maratonu’nu ‘Kızlara Söz Ver’ kampanyamız için koştuk. TÜİK’in evlenme istatistiklerine göre, 2015 yılında ülkemizde 16-17 yaşlarında 31 bin 300’ü aşkın kız çocuğu evlendi. UNICEF, Türkiye’de ortaklarıyla birlikte kız çocuklarının eğitimlerine devam etmelerinin desteklenmesi ve 18 yaşından önce evlenmelerin önlenmesi için çocuk koruma mekanizmalarını güçlendirme  ve bilinçlendirme çalışmaları yapıyor.Bu amaç doğrultusunda bizimle aynı şevkle koşan ve önemli bir katkı sağlayan Teleperformance Türkiye’ye teşekkür ediyoruz” dedi.

Teleperformance, 10 yılda 248 milyon doları aşan KSS yardımıyla iş gücünü iyiliğe çeviriyor

2011 yılı itibarıyla kurumsal sosyal sorumluluk projelerine ağırlık vermeye başlayanTeleperformance Türkiye; “Doğa Dostu” ve “Dünya Vatandaşı” bir kuruluş olma vizyonu doğrultusunda çalışanlarının, ailelerinin ve arkadaşlarının katılımıyla genişleyen büyük bir gönüllü ordusuyla bağış topluyor. “Teleperformance Koşu Takımı” ile AÇEV, AKUT, TEMA, Koruncuk, Buğday Derneği ve Unicef gibi değerli STK’lar için “İyilik Peşinde” koşan Teleperformance Türkiye, yardım organizasyonlarında bugüne kadar 250 bin TL’nin üzerinde yardım toplamayı başardı.Teleperformance Grup ise, son 10 yıllık dönemde başta çocuklar olmak üzere aç, yoksul, felakete uğramış yüzbinlerce kişiye 248 milyon doların üzerinde maddi ve ayni yardımda bulundu. 

 

 

 

 

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Göründüğü kadar masum değil!
» Yılın en çok konuşulan televizyon kanalları belli oldu!
» Senkronize başarı
» LAV Dünya Çay Günü’nü yenilikçi tasarımlarıyla kutluyor
» Konforlu, Geniş, Güvenli: İşte En İyi Aile Otomobilleri
» Nurgül Yeşilçay Tweetledi: Korkaklık,tepkisizlik ve kanıksamanın kısa filmi!!!
» Ünlüler 15. yılında MAG’ı yanlız bırakmadı
» Tühid Anadolu buluşmaları Gaziantep’te düzenlendi
» Türkiye’nin yeni dijital müzik platformu Vodafone FreeZone Stüdyo’daki ilk canlı konseri Edis ile verdi
» Dr. Üstün Ezer Bursa TED öğrencileri ile kariyer günlerinde buluştu
» Zevkli ve renkli veda
» Fit21’e Zorlu yeni yıl köyü’nde büyük ilgi!
» 18. MARKA Konferansı, iş, sanat ve eğlenceyi buluşturan dopdolu bir programla son buldu
» Kadın Futbolunda yepyeni bir dönem başlıyor
» 2017’nin en romantik çifti sence hangisi hangisi?
» Marka 2017, ikinci gününde rekora koştu
» Ülkeler ulusal gıda ürünleri için coğrafi etiketten faydalanmanın yollarını arıyor
» Meryem Uzerli "Eski sevgilime görüşmem"
» Bilgi, geleceği gelenekselleştiriyor
» İzmir Bulut Öncü Gençlik Merkezi açıldı!
» Ece Vahapoğlu, En İyi Celebrity Spor Öncüsü ödülüne layık görüldü
» “Oyuncak Müzesi” 40 günde 4 şehir gezdi
» Bursa’nın sultanlar tur avantajını kaptı
» Müfide Tuvaş, 84 Yaşında ilk kez doğum gününü kutladı
» Hande Kazanova. 2018’de neler olacağını anlatacak