Kadınlar erkeklerden daha hesaplı alışveriş yapıyor

08 Ocak 2018 Pazartesi 18:00
12
14
16
18

40 milyon kullanıcının davranışı incelendi: Kadınlar erkeklerden daha hesaplı alışveriş yapıyor

Yaklaşık 40 milyon internet kullanıcısının kayıtlı e-posta, web, mobil ve mağaza davranışlarını analiz eden Related Digital, Türkiye’deki kullanıcıların online alışveriş alışkanlıklarına ışık tuttu.

Euromessage, Visilabs ve Semanictum teknolojilerini tek bir çatı alında birleştiren Related Digital, Related Marketing Cloud platformu ile kişiye özel kampanyalarla ulaştığı yaklaşık 40 milyon online ziyaretçinin web, mobil ve uygulama üzerindeki davranışlarını analiz ederek Türkiye’deki internet kullanıcılarının alışveriş profilini çıkardı. Toplam 45 milyar etkileşimin kayıt altına alınarak analiz edildiği araştırmada online alışveriş yapan erkeklerin sepetlerine ekledikleri ürünlerin ortalama değeri 120 TL iken, kadınlar tarafından oluşturulan sepetlerin değeri 90 TL olarak belirlendi. Elde ettiği veriler ışığında en yoğun alışverişin Perşembe günleri gerçekleştiğini açıklayan Related Digital, ayrıca alışverişlerin 13:00 ile 24:00 arasında yoğunlaştığını ve saat 20:00’de zirve yaptığını gözledi.

Türkiye’nin en büyük entegre dijital pazarlama şirketi Related Digital Group çatısı altında 100’ün üzerinde markaya çok kanallı kişiselleştirme çözümleri sunan ve yıl boyunca 560 bin e-posta kampanyası ile yaklaşık 1,4 milyar tıklama yaratan ve izleyen Related Marketing Cloud, otomatik tetiklenen kişiselleştirilmiş e-posta, sms, push ve web push kampanayaları ve kanallararası ürün tavsiye motoru sayesinde 2017 yılında e-ticaret işletmelerine toplam 1,6 milyar TL ek ciro sağladı.

Kullanıcıların %40 oranında mobil uygulamalar üzerinden satın alıyor

E-posta aracılığıyla kullanıcıya gönderilen kişiye özel teklifler üzerinden sağlanan trafiği de inceleyen Related Marketing Cloud, kullanıcıların %40 oranında mobil uygulamalar üzerinden satın alım yaptığını ortaya çıkarırken e-ticaret web sitelerinin masaüstü ve mobil versiyonları, elde edilen cironun %60’ını oluşturdu. Ayrıca online alışverişte toplam cironun %40’ının İstanbul’daki kullanıcılar ile sağlandığı görüldü.

Çok kanallı pazarlamada uçtan uca hizmet sunan Related Digital Group, internet ortamında sürekli değişen iletişim, pazarlama ve teknoloji ihtiyaçlarına yanıt veriyor. Kişiye özel kampanyaların ve özgün tekliflerin önem kazandığı e-ticaret sektörüne bu alanda hizmet sunan Related Marketing Cloud, gerçek zamanlı davranışsal hedeflemeler ile kişiye özgü tavsiyeler sunuyor. Web, mobil ve e-posta kanalları genelinde sürekliliğe sahip müşteri profilini oluşturan platform, çok kanallı pazarlamada müşteri memnuniyetini artırırken yeni gelir fırsatlarını da işletmeler için ortaya çıkarıyor.

Related Digital Group Hakkında

1999 yılında kurulan Related Digital Group, dünyanın ilk dijital pazarlama teknoloji ve servis sağlayıcılarından biridir. Grup, İstanbul, Hamburg, Dubai ve Londra’daki ofislerindeki 150’yi aşkın uzmanıyla yurtiçi ve yurtdışında 1.000’in üzerinde kuruma entegre çözümler sunmaktadır.

 

Bir Doğuş Grubu şirketi olan Related Digital Group, veriye dayalı dijital pazarlama otomasyonu plaformu Related Marketing Cloud ve sosyal medya yönetim platformu Semanticum ile sektöre öncülük ederken, teknoloji odaklı web ajansı Madebycat ile sosyal medya yönetiminden, kreatif servislere kadar tüm pazarlama disiplinlerinde müşterilerine tek çatı alında tüm dijital ihtiyaçlarını karşılatacak şekilde hizmet vermektedir.

Related Marketing Cloud grubun öncü markası euromessage'ın gelişmiş kanal yönetimi, ve otomasyon teknolojileri ile daha sonradan bünyeye kaıtlan visilabs'in analitik, davranışsal hedefleme ve kişiselleştirme yeteneklerini tek bir platform üzerinde birleştirilmesi ile oluşturulmuş olup, omni-channel müşteri deneyimi yönetimi için gereken tüm araçları kullanımı kolay, erişilebilir ve esnek bir çözüm altında sunmaktadır.

Related Digital Group, dünya çapında bir SaaS teknoloji şirketi olarak şirket satın alma ve yatırım stratejisiyle istikrarlı büyümesini sürdürmektedir.

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Hülya Koçyiğit Üsküdarlılarla buluştu
» Uzman Psikolog Aycan Bulut, sömestr tatili için ailelere bazı öneriler
» Fotoğraflarla anılardaki Karşıyaka
» Güliz Ayla : ’Sadece benim güzel, ben şarkı söylerim deyince olmuyormuş’
» Geleceğin ressamları yetişiyor
» 22. Aydın Doğan Ödülü Arif Sağ’ın
» Kırşehir’de resim yarışması
» Öğrenciler hem öğrenecek hem eğlenecek
» Devecilik sempozyumu başladı
» 2017’nin “Anne Dostu Ürün” Ödülü sahibini buldu
» TÜSİAD’ın ismi “Türk Sanayicileri ve İş İnsanları Derneği” oldu
» TÜSİAD’ın ismi “Türk Sanayicileri ve İş İnsanları Derneği” oldu
» TÜSİAD’ın ismi “Türk Sanayicileri ve İş İnsanları Derneği” oldu
» Dünyanın en büyük DJ yarışması Burn Residency 2018’e başvurular başladı!
» Kadıköy Belediyesi çocuklara karne hediyesi çocuk kültür merkezi
» Pınar Kido’dan Çocuklara Özel Türkiye’nin İlk dijital kampı sömestr tatilinde yayında
» EPOS 7 Derneği’nden bir İstanbul Masalı
» imece’nin “kadın ve kız çocuklarının güçlenmesi” meselesine 77 yaratıcı iş fikri geldi
» Meyve sebzelerde kaybı önleyen güvenli koruma
» Bir gençlik liderinin anıları
» Bir dilim aşk…
» Happn’dan kış romantizminin tadını çıkarmak için 5 öneri
» Başkan Sibel Uyar: Esnafımız toplumun çimentosu
» Sultanlar galibiyeti sevdi
» ozge ozberk Tweetledi: Şimdi onlar düşünsün