İnternetten alışveriş yüzde 38 arttı

01 Kasım 2017 Çarşamba 09:00
12
14
16
18

Sonbaharda markalar, yaz sezonunun ürünleri için promosyon çalışmalarına hız verdi. Son yaz alışverişi avantajından faydalanmak isteyenler de online sitelerdeki indirimlerden yararlanarak sektörün gelişimine önemli ölçüde katkı sağladı. Bu katkı rakamlara pozitif yönde yansıdı ve markaların reklam tıklama oranları yüzde 20 ve yüzde 23 artış gösterdi. Markalar ise bu dönüşümden yüzde 38 oranda fayda sağladı.

 Markaların pazarlama kampanyaları her sezon değişiklik gösterdiği gibi tüketicilerin de bu kampanyalara göre alışveriş alışkanlıkları değişmiş durumda. Bu değişim sayesindedir ki sonbahara girdiğimiz bu günlerde markalar, yaz sezonunun ürünleri için takipçilerine önemli ölçüde indirim fırsatı sundu. Peki, tüketiciler mağazaları mı? Yoksa online kanalları mı tercih etti? Açıklanan son verilere göre tüketiciler online kanalları tercih etti ve markaların reklam tıklanma oranları yüzde 20 ve yüzde 23 artış gösterdi.

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Armağan Portakal: Kadın olma kadın olarak hayatta kalma sınavları...
» Kadın Meclisi’nden "Kadınca Yaşamak" semineri
» Karşıyaka’da ‘Liseli Müzisyenler’ yarıştı!
» Birinciliğin adını Sarayköy’ün efeleri ve yarenleri yazıyor
» Karşıyaka Sabahattin Ali’yi andı
» Türkler neden Londra’da yatırım yapıyor?
» Raisa & Vanessa Presents: "Disco Knights’’
» Belediyenin spor okuluna katıldılar, takıma seçildiler, birincilikle döndüler
» Mersin’de ‘İkinci Bahar Emekli Evi’ açılıyor
» Adalet Bakanlığı gündem değiştirmesin cinsel suçlar konusunda politika geliştirsin
» Dünyanın en prestijli break dans şampiyonası İzmir’e geliyor!
» ‘Bir Çocuk Bin Gülüş’ Türkiye’yi sardı
» Kadının İnsan Hakları Eğitimi
» Şirket kaynaklarınız dijital para madenciliği için kullanılıyor olabilir mi?
» Ezhel (Live) ile Volkswagen Arena’da yerli yerinde devam ediyor
» Avrupa’daki buğday pası krizi için FAO’dan tam zamanında bir yayın
» Rezervasyon kuyrukları sona eriyor, müşteri memnuniyeti artıyor
» Flamingoların dansına yolculuk
» Bitirme Çalışması “Tarihi Kapı” oldu
» Yer çekimine meydan okuyanların yarışması: Red Bull BC One
» Dilek ödülleri bu yıl da çocukların umudu oluyor
» Orman İşbirliği Ortaklığı: “Sürdürülebilir kalkınma için ormansızlaşmayı durdurmak önemli”
» Çocuk gelişimi için yeni bir yöntem: Yerde oyun terapisi
» ATAV’dan Şen’e büyük vefa
» ’Ofisten Sahneye’ Heyecanı İzmir ve Ankara’ya taşındı