GoDaddy, Kobi Sohbetlerinde “Neden e-ticaret?” diye sordu

21 Kasım 2018 Çarşamba 11:00
12
14
16
18

Kobi Sohbetleri etkinlik serisinin ikinci oturumunda GoDaddy, bonvagon.com ve hepsiburada.com marka deneyimlerini paylaştı.

Dünyanın en büyük küçük işletme odaklı teknoloji sağlayıcısı GoDaddy, Kobi Sohbetleri etkinlik serisinin ikinci oturumunu düzenledi. GoDaddy MENA ve Türkiye Bölge Direktörü Selina Bieber, bonvagon.com’un Kurucu Ortağı Demet Ersipahi Candemir ve Hepsiburada.com Satış Geliştirme Müdürü Ziya Kızıltan’ın Türkiye’de e-ticareti değerlendirdiği ve kendi marka deneyimlerini paylaştığı etkinlik “Neden e-ticaret?” sorusunu sordu. Murat Erdör’ün moderatörlüğünü yaptığı panelde marka oluşturmanın önemi, e-ticaretin avantajları, dezavantajları ve zorlukları, e-ticaret sitesi ile pazaryeri arasındaki farklar ve her büyüklükten işletme için online varlığın önemi tartışıldı.

Candemir: “İnternette satış yapmak istiyorsanız, web sitesi olmazsa olmaz”

bonvagon.com Kurucu Ortağı Demet Ersipahi Candemir, “İnternette satış yapmak isteyenler için bir web sitesi olmazsa olmaz. Biz küçük bir ekip olmamıza rağmen, profesyonel bir platform ve kaliteli içerik ile kurumsal bir kimlik oluşturduk. Yolculuğumuz bir e-ticaret sitesiyle başladı; bugün, web sitemize ek olarak Kanyon, Vadi İstanbul ve Bodrum’da fiziksel mağazalarımız var. E-ticaret, Türkiye’deki her noktaya ulaşmamızı sağlarken, e-ihracat için de potansiyel sağlıyor. En önemli nokta, müşterinizin web sitenizi tekrar ziyaret etmesini sağlamak ve bunu sağlamakta iyi bir kullanıcı deneyimi sunmak kritik önem taşıyor” dedi.

Platformda 15 binin üzerinde işletme olduğunu belirten Hepsiburada.com Satış Geliştirme Müdürü Ziya Kızıltan, “Platformumuzda bir web sitesine sahip olmayan birçok işletme var. İnternette satış yapanlar için bir web sitesine sahip olmak çok önemli. İnsanlar bir şey satın almadan önce işletmenin dijital ayak izlerini kontrol ediyor; Google’da araştırma yapıyor, işletmenin web sitesini inceliyor. Güven, bilgi ve ulaşılabilirlik alışveriş deneyiminin çok önemli unsurları. Bunun temelinde de bir dijital kimlik oluşturmak yatıyor. Dijital kimliğe sahip olmak mağazaları bir adım öne taşıyor. Hepsiburada.com gibi güçlü bir pazaryerinde bir mağazaya sahip olmanın avantajlarını kullanırken, pazaryerinde sizin profilinizi ziyaret edenlerin web sitenize giderek sizin ve ürünlerinizin hakkında daha fazla bilgi almasını sağlayabilirsiniz” dedi.

GoDaddy: “Önce kullanımı kolay bir araçla başlayın, yolun devamında bir e-ticaret sitesi kurmayı düşünün”

Türkiye Bölge Müdürü Selina Bieber, “İnternette kurumsal bir kimlik oluştururken ilk adım alan adınızı almak. İkinci önemli adım da alan adınız ile uyumlu bir profesyonel e-postaya sahip olmak; bu markanızı oluşturmanıza ve müşterilerinize güven vermenize yardımcı olur. Üçüncü adım, web sitenizi kurmak ve bu noktada birkaç seçeneğiniz var. Örneğin, Web Sitesi Mimarı ürünümüz kullanımı kolay bir kendin-yap ürünü. WordPress ise e-ticaret sitesi kurmanızı sağlayan, WooCommerce gibi sınırsız eklentilere sahip daha gelişmiş bir platform. İşletmeniz için bir e-ticaret sitesi kurmadan önce göz önüne alınması gereken birçok ayrıntı olduğundan bu yolda yavaş ama emin adımlar atılması gerektiğini düşünüyoruz. Öncelikle Web Sitesi Mimarı gibi kullanımı kolay bir araç ile web sitenizi kurmanızı, e-ticaret kullanıcı deneyimi, envanter, kargo hizmetleri, ödeme yöntemleri ve satışların gerçekleştirilmesi gibi unsurları yönetmeye hazır olduğunuzda ise bir e-ticaret sitesi kurmanızı öneriyoruz.”

GoDaddy, Türkiye’deki küçük işletmelere kendi dijital kimliklerini oluşturmak ve işletmelerini büyütmek için gereken alan adı, web sitesi kurulum araçları, hosting, Yönetilebilir WordPress ve Microsoft Office 35 E-posta gibi araçları sunuyor.

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» MARKA 2018’de Mizah Fırtınası
» TÜSİAD Sanayide Dijital Dönüşüm Hızlandırıcı Programının başarı hikayeleri paylaşılacak
» MARKA Konferansı’nda sahne başarı hikayeleriyle dolu
» 60 Erkek ceo iş yaşamında eşitlik için elçi oldu
» Bu sene yılbaşı hediyeleri girişimci kadınlardan
» TÜSİAD’dan "İş Hayatında Blokzinciri" Konderfans
» MARKA 2018’in ilk gününde fikir fırtınası
» Marka konferansı ailesi, kutlama yemeğinde buluştu
» Castrol Türkiye, Ukrayna ve Orta Asya Direktörlüğü görevine atandı
» BizBizze 1 yaşında!
» Kadınların iş hayatına dahil edilmesi için neler yapılmalı?
» Yönetim Kurulunda Kadın Derneği 2019’da, her yönetim kuruluna en az iki kadın üye vermek için çalışacak
» Fark Yaratan Kadınlar Ödülleri 2018 Dağıtıldı
» Kadın girişimci sayısı yüzde 78 arttı
» 4. Ofisten mutfağa şirketler arası yemek yarışması başlıyor!...
» , Sema Güral Sürmeli: ’Ya ilk ya en iyi olanı yapacaksın’
» “Bir Gün CEO” programı Türkiye’deki ikinci yılında güçlenerek devam ediyor
» Türkiye’nin en önemli işveren markası konferansı
» Institut du Bosphore siyaset, ekonomi ve kültür aktörlerini İstanbul’da buluşturdu
» El Elden Ele çarşısı açılıyor
» Tekfen Holding’e “Kadınlarla Güçlendirilmiş Yönetim Kurulu”Ödülü
» Türkiye’nin İlham Veren Girişimci Kadınları ödüllerini aldı
» 140 ülke arasında 61. sıradayız
» Girişimcilikte Önce Kadın
» Marka konferansı’nın 19’uncu yılında zeka ve duygu dolu konferans deneyimi