Dünyaca ünlü sosyal medya fenomenleri İstanbul’da buluştu

21 Nisan 2017 Cuma 20:00
12
14
16
18

Dünyaca ünlü içerik üreticileri, bloggerlar ve sosyal medya fenomenleri, INFLOW Travel Summit 2017 etkinliği için İstanbul’da bir araya geldi. Sosyal medya üzerinden 66 milyon seyahatseverle etkileşim halinde olan 30 ülkeden 150 influencer’ın ve Türkiye’den 100 öncü ismin katıldığı etkinlikte, seyahat akımları dijital pazarlama özelinde ele alındı. Türkiye’den ve yurt dışından çok sayıda izleyicinin takip ettiği etkinliğin en dikkat çeken ismi ise, eşi Nataly Zakharova Osmann’ın elini tuttuğu ‘Follow Me To’ konseptli fotoğraflarla dünya çapında ün kazanan Murad Osmann oldu.

Tüm dünyada milyonlarca kişinin seyahat tercihine yön veren içerik üreticileri, bloggerlar ve sosyal medya fenomenleri, INFLOW Travel Summit 2017 için İstanbul’da bir araya geldi. 18 Nisan’da Swissôtel’de düzenlenen etkinliğe başta Murad Osmann - Nataly Zakharova Osmann, Jennifer Tuffen, Alex Tienda, Sezgin Yılmaz, Duygu Şar - Bilgehan Çelik, Saffet Emre Tonguç ve Erdem Çelik olmak üzere, 30 ülkeden 150 influencer ve Türkiye’den 100 öncü isim katıldı. Deneyimlerini sosyal medyada etkileşim halinde oldukları 66 milyon seyahatseverle paylaşan influencer’ların turizme önemli bir katkı sağlaması bekleniyor.

Sosyal medyada fenomen olan influencer’ların yanı sıra, sektör profesyonelleri ve önemli markaların bir araya geldiği etkinlikte, seyahat akımları dijital pazarlama özelinde paylaşıldı. Influencer’lar, destinasyon pazarlamasındaki yeni trendler, sosyal medya hesaplarından gelir sağlama, influencer’ların markalara etkisi gibi konuları, sunum, panel ve yaratıcı çalışmalarla ele aldı.

Başta Jennifer Tuffen (@izkiz), Alex Tienda (@alextienda), Dave & Deb Bouskill (@theplanetd), İdil Tatari, Ahmet Erdem, Sezgin Yılmaz, Duygu Şar - Bilgehan Çelik, Saffet Emre Tonguç ve Facebook Satış Direktörü Erdem Çelik olmak üzere sosyal medya üzerinden milyonlarca takipçiye ulaşan konuşmacılar arasında en dikkat çeken isimler ise, Murad Osmann - Nataly Zakharova Osmann çifti oldu. Dünyanın farklı noktalarında eşinin elini tuttuğu ‘Follow Me To’ konseptli fotoğraflarıyla büyük bir ün kazanan Murad Osmann, etkinliğin soru - cevap kısmında konseptin çıkışını ve günümüzde geldiği noktayı anlatırken dijital pazarlamadaki yeni trendlere yönelik ipuçları da paylaştı.

 
 

  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Nazım Hikmet ve korkularımız
» YEKÜV, Öğrenci Buluşmaları Kapsamında ünlü oyuncu Betül Arım’ı konuk edecek
» Gianfranco Ferre Home ve Roberto Cavalli Home İnteriors Türkiye’de...
» Görmeyen gözlere ışık oluyorlar
» Gıda güvenliği için büyük buluşma...
» Aleyna Tilki eve geldiğinde sütyen giyiyorum
» Türk dizileri ihracat rekoru kırdı
» Nuray Hafiftaş’ı Seda Sayan ve Ceylan ziyaret etti
» Urla Belediye Başkanı Sibel Uyar: “Kooperatif kurun, güçlenin”
» Kent hayatına dair romanların yazarı Arzum Uzun, Hepsiburada Facebook sayfasında
» Tohum Otizm Vakfı’nın, ‘Otizmde Tarama, Tanılama ve Eğitim Modelinin Geliştirilmesi Projesi’
» Hayallerinden asla vazgeçme!
» Sana benzemiyorum, o halde neyim ben? Ben Bir Kediyim!
» 6 milyon kişi bu gençleri izledi
» Siemens Türkiye, Mühendislik Kurulu ile topluma katkıda bulunmaya devam ediyor
» Ayakkabıcılığın duayenleri ile aylık söyleşi etkinlikleri
» Fuat Sevimay’a Talât Sait Halman Çeviri Ödülü’nü Bülent Eczacıbaşı takdim etti
» Demet Evgar Lay’s’in reklam yüzü oldu
» Kaşmir Halı 2018 koleksiyonunu Domotex’te dünyayla buluşturdu
» Gaziantep’in halı gibi yeni hikayeler yazmaya ihtiyacı var
» Türkiye ve Gaziantep adına Hannover Domotex’te büyük bir gurur yaşanıyor
» Tarımda Kadın Önemlidir
» Başkanı Ali Acar "Biz bir aileyiz"
» İlahi ilhamın Kelimelere Dönüştüğü Bir Kitap: Cennet Çiçeği
» Hip-Hop’un Yeni Kült İsmi King Krule Ve Caz Piyanonun Özgün Müzisyenlerinden Martin Kohlstedt Şubat’ta Salon’da