Avrupalı tüketicinin yüzde 85’i ‘Cam Ambalaj’ diyor

09 Haziran 2017 Cuma 16:00
12
14
16
18

Dünyanın en büyük cam ambalaj üreticileri arasında yer alan Şişecam Cam Ambalaj’ın üyesi olduğu Avrupa Cam Ambalaj Üreticileri Federasyonu’nun (FEVE) Insıtes işbirliğiyle gerçekleştirdiği tüketici araştırmasına göre Avrupalı tüketicilerin yüzde 85’i yiyecek ve içecek seçimi yaparken cam ambalajı tercih ediyor. Avrupa’da 11 ülkeden yaklaşık 18 bin tüketicinin katıldığı anket, Avrupalıların ambalajda camı tercih etme oranının son 8 yılda yüzde 15 arttığını ortaya koyuyor.

Avrupa’nın ve dünyanın beşinci büyük cam ambalaj üreticisi Şişecam Cam Ambalaj’ın üye olduğu Avrupa Cam Ambalaj Üreticileri Federasyonu’nu (FEVE) Insites firması işbirliğiyle 11 ülkeden yaklaşık 18 bin tüketiciye yönelik bir anket çalışması yaptı. Araştırmanın sonuçlarına göre tüketicilerin çevresel duyarlılığının ve sağlıklı yaşam bilincinin artmasına paralel olarak yiyecek ve içecek ambalajında cama duyulan güven giderek artıyor. Avrupalı tüketicilerin yüzde 85’i sağlık için cam ambalajı tercih ediyor. Araştırmanın sonuçlarında son sekiz yıl içinde cam ambalaj tercih eden tüketicilerin oranındaki yüzde 15’lik artış gösteriyor.

Avrupa genelinde yürütülen ankete göre tüketicilerin yiyecek ve içecek ambalajında cama duyduğu güvenin giderek arttığı gözlemleniyor. Bu tercihte tüketicilerin camın yiyecek ve içecek ile etkileşim riski olmayan ambalaj malzemesi olduğuna yönelik farkındalık önemli rol oynuyor. Camı tercih edenlerin yüzde 53’ü camın yiyecekler için en güvenli ambalaj olduğuna inanırken; yüzde 73’ü ise en güvenli içecek ambalajı olduğunu belirtiyor.

Araştırmanın sonuçları, gıda güvenliği konusundaki farkındalığın artmasının tüketicilerin cama yönelme eğilimini olumlu yönde etkilediğini ortaya koyuyor. Ayrıca, çevresel kaygılar da sonsuz kere ve yüzde 100 geri dönüştürülebilen cama olan ilginin artmasını tetikliyor. Cam Ambalaj tercih eden tüketicilerin yüzde 51’i cam ambalaj tercih etme nedenini çevresel kaygılarla açıklıyor. Camın sonsuz kere dönüştürülebilmesi nedeniyle cam ambalaj tercih ettiğini dile getiren tüketicilerin oranıysa yüzde 44’e ulaşıyor.

 

 


  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Mimarlık ve tasarım zirvesi Nisan’da
» Kaleseramik UNICERA’da tasarım ve inovasyon konuşturacak
» Her tarza uygun ikinci el mobilyalar
» İtalyan’nın Dünyaca Ünlü Lüks Markaları Gianfranco Ferre Home ve Roberto Cavalli İnteriors Türkiye’de ...
» Mobilya sektörü 2018’de ihracat odaklı büyüyecek
» Doğtaş, Fiona ile lüksü yeniden tanımlıyor
» Instagram paylaşımları lüks konutlara ilgiyi artırıyor
» Aydınlatma Sektörü 11. IstanbulLight Fuarı’nda buluşuyor
» Çanakkale Seramik, Sia serisi ile mekanlarda monokrom etkisi yaratıyor
» Mobilya’da konforun tanımı değişiyor
» Amerika’dan gayrimenkul almak Türkiye’den gayrimenkul almak kadar kolay
» Evinizde doğayı düşleyin
» Stil sahipleri ve hayatın keyfini çıkaranlar için Geberit’ten Monolith
» Türkiye ve dünya mimarlık tarihi fotoğrafları Dubrovnik’te sergileniyor…
» Kadına hitap eden konutlar daha hızlı satılıyor
» Yeni yılda odanızı güzelleştirmenin ipuçları Koçtaş’da
» Çilek’ten akıllı mobilyalar Dark Metal
» Gönye Proje Tasarım’dan 2018 dekorasyon trendleri
» “GROHE Blue Home” ile yeni yılda suyunuz artık çeşmeden akacak
» İtalya’dan muz gelir mi?
» Tasarım kullanıcıya göre şekilleniyor
» Ofis ortamında ilham kaynağı: Kırmızı
» Decovita’dan içinizi ısıtacak yepyeni bir koleksiyon: Fuma Red
» 13. Ulusal ev mobilyaları tasarım yarışması ödülleri sahiplerini buldu
» Sinpaş ‘Süper Marka’ seçilerek, büyük bir başarıya imza attı