Arçelik, 10’uncu kezTürkiye’nin en sevilen markası

09 Kasım 2017 Perşembe 18:00
12
14
16
18

Arçelik, MediaCat önderliğinde Ipsos tarafından gerçekleştirilen “Türkiye’nin Lovemark’ları” araştırmasında bu yıl da en sevilen beyaz eşya markası seçildi. 10 yıl üst üste bu başarıyı elde eden tek marka olarak bir ilke imza attı. Arçelik

Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, “Türkiye’nin en sevilen beyaz eşya markası olmamızı sağlayan unsurların başında, tüketicilerimizle kurduğumuz kıymetli bağ ve sağladığımız güven geliyor. Tüketicimizin takdiri bizlere daha da iyilerini yapmamız için cesaret veriyor. İşimizi aşkla yapmaya devam edeceğiz” sözleriyle tüketicilere teşekkür etti.

Türkiye’nin lider ev teknolojileri markası Arçelik, MediaCat-Ipsos işbirliğiyle yapılan “Türkiye’nin Lovemark’ları 2017” araştırmasında beyaz eşya kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçildi. Arçelik, 10 yıldır yapılan araştırmada her yıl “Lovemark” seçilerek büyük bir başarıya imza attı. “Lovemark” ödülünü, Arçelik adına şirketin Türkiye Pazarlama A.Ş. Pazarlama Direktörü Mehmet Tüfekçi aldı.

Arçelik’in geride bıraktığı 62 yılda müşterilerine birçok ilki ve yeniliği yaşattığını söyleyen Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, “Türkiye’nin en sevilen beyaz eşya markası olmamızı sağlayan unsurların başında, tüketicilerimizle kurduğumuz kıymetli bağ ve sağladığımız güven geliyor. Arçelik markamızla, en yeni teknolojiyi, en iyi tasarımlarla harmanlayarak, tüketicilerimizin ihtiyaçlarına yönelik ürün ve hizmeti sunuyoruz. Daha iyi bir gelecek için tüketicilerimizden aldığımız güçle, her gün şevkle, azimle çalışıyoruz. Türkiye’nin en yaygın bayi ve servis ağına sahibiz. Çağdaş perakendecilik anlayışı ile hizmet kalitemizi en üst noktada tutuyoruz. Bizi 10 yıl üst üste ‘lovemark” seçerek Arçelik’i kalbine koyan değerli tüketicilerimize ve işini tutkuyla yaparak bu başarıya imza atan çalışma arkadaşlarıma teşekkürü bir borç bilirim. Tüketicimizin takdiri bizlere daha da iyilerini yapmamız için cesaret veriyor. İşimizi aşkla yapmaya devam edeceğiz” dedi.

“Türkiye’nin Lovemark’ları 2017 Araştırması”na 15-55 yaş aralığında 3014 kişi katıldı. 22 kategoride Türkiye’nin gönülden bağlı olduğu markalar belirlendi.

 

  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Ford Snowboard Dünya Kupası 3. Kez Erciyes’te
» Bu projede hayat var
» Geleneksel Satranç Turnuvası sonuçlandı
» Ödüllü illüzyonist LEE ALEX İstanbul’a geliyor!
» İşverenler de aile içi şiddete duyarlı olmalı
» Vizyon Turizm etkinlik yönetimini yeniden tanımlıyor
» En çok mesaj atan erkekler listesinde Türkler dördüncü oldu
» Kadına şiddete İzmir tepkisi
» Şiddet,çocuklarda öğrenilmiş çaresizliğe neden oluyor
» Dijitalleşen dünyanın trendleri belli oldu
» Merlin Entertainments’dan Öğretmen Günü’nde Öğretmenlere özel bir hediye
» Eyafexpo Türkiye’nin Engelsiz Fuarı başlıyor
» Ege İhracatçı Birlikleri Genel Sekreter Yardımcılığı’na Serap Ünal atandı
» Türkiye’de 48 milyon kişi günün 3 saatini sosyal medyada geçiriyor
» Yakalanmamak için gerçekmiş gibi davranıyor
» Türkiye Spastik Çocuklar Vakfı “Konumuz: Cerebral Palsy” seminerinin bu yılki ikinci adresi Denizli oldu
» Perakende sektöründe dijital dönüşüm satış ve verimliliği artırıyor
» ‘Duvarın Ardı’nda ne var?
» Forcepoint 2018 Yılı için Güvenlik Tehdit Haritasını Çıkardı: "Gizlilik Savaşları" Başlıyor!
» Kadına şiddet Konak sahnesinde
» "Basmane Günleri" başladı
» Dünyanın her yerinde çocuklar şiddete maruz kalıyor
» Yeşim Tekstil’e “Lojistiğe Katkı Ödülü’’
» Saray Bisküvi ve ünlü isimler kadın emeği için bir araya geldi
» Mall of İstanbul’da Dev Puzzle yarışması