Arçelik, 10’uncu kezTürkiye’nin en sevilen markası

09 Kasım 2017 Perşembe 18:00
12
14
16
18

Arçelik, MediaCat önderliğinde Ipsos tarafından gerçekleştirilen “Türkiye’nin Lovemark’ları” araştırmasında bu yıl da en sevilen beyaz eşya markası seçildi. 10 yıl üst üste bu başarıyı elde eden tek marka olarak bir ilke imza attı. Arçelik

Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, “Türkiye’nin en sevilen beyaz eşya markası olmamızı sağlayan unsurların başında, tüketicilerimizle kurduğumuz kıymetli bağ ve sağladığımız güven geliyor. Tüketicimizin takdiri bizlere daha da iyilerini yapmamız için cesaret veriyor. İşimizi aşkla yapmaya devam edeceğiz” sözleriyle tüketicilere teşekkür etti.

Türkiye’nin lider ev teknolojileri markası Arçelik, MediaCat-Ipsos işbirliğiyle yapılan “Türkiye’nin Lovemark’ları 2017” araştırmasında beyaz eşya kategorisinde Türkiye’nin en sevilen markası seçildi. Arçelik, 10 yıldır yapılan araştırmada her yıl “Lovemark” seçilerek büyük bir başarıya imza attı. “Lovemark” ödülünü, Arçelik adına şirketin Türkiye Pazarlama A.Ş. Pazarlama Direktörü Mehmet Tüfekçi aldı.

Arçelik’in geride bıraktığı 62 yılda müşterilerine birçok ilki ve yeniliği yaşattığını söyleyen Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, “Türkiye’nin en sevilen beyaz eşya markası olmamızı sağlayan unsurların başında, tüketicilerimizle kurduğumuz kıymetli bağ ve sağladığımız güven geliyor. Arçelik markamızla, en yeni teknolojiyi, en iyi tasarımlarla harmanlayarak, tüketicilerimizin ihtiyaçlarına yönelik ürün ve hizmeti sunuyoruz. Daha iyi bir gelecek için tüketicilerimizden aldığımız güçle, her gün şevkle, azimle çalışıyoruz. Türkiye’nin en yaygın bayi ve servis ağına sahibiz. Çağdaş perakendecilik anlayışı ile hizmet kalitemizi en üst noktada tutuyoruz. Bizi 10 yıl üst üste ‘lovemark” seçerek Arçelik’i kalbine koyan değerli tüketicilerimize ve işini tutkuyla yaparak bu başarıya imza atan çalışma arkadaşlarıma teşekkürü bir borç bilirim. Tüketicimizin takdiri bizlere daha da iyilerini yapmamız için cesaret veriyor. İşimizi aşkla yapmaya devam edeceğiz” dedi.

“Türkiye’nin Lovemark’ları 2017 Araştırması”na 15-55 yaş aralığında 3014 kişi katıldı. 22 kategoride Türkiye’nin gönülden bağlı olduğu markalar belirlendi.

 

  Yorumlar
Henüz yorum yapılmamış

  Yorum Ekle

Ad Soyad :
E-Posta :
Mesaj :
Güvenlik Kodu :



+ Benzer Haberler
» Ben anneyim
» 4 Gün İastanbul 3 gün mandıra
» Tasarımcı gençler vitrine çıktı
» Citroën CEO’su Linda Jackson 2018 yılının en iyi otomotiv yöneticisi seçildi
» Asya ve Avrupa Kadın Müzeleri Konferansı’nın ilki İstanbul’da yapılıyor
» Türkiye’nin en medyatik şehirleri belli oldu
» Meme kanserine karşı zumba
» Kuru meyve sektörü 6 ülkeyi hedef pazar seçti
» Mutfağın ustalarına emek ödülü
» Mersin’de ‘İklim Değişikliği Farkındalık Günü’
» Kadın Meclisi’nden anlamlı etkinlik
» İzmir’in Lezzet Festivali başladı
» “Sağlıklı Yarınlara Koş İstanbul”
» İzmir’de "Tasarım Zamanı
» Cif ve Arzum Onan Ev İşlerinde Eşitlik ‘Hepimizin Elinde’ Dedi
» TÜSAD : “Bilginin ve deneyimin aktarımı ülkemizin gelişimi için çok önemli”
» Avrupa’daki gururumuz Tuğçe
» Yüz Binden Fazla Yırtıcı Kuş Adana’dan geçti!
» Türkiye Paris Anlaşması’nı onaylayarak harekete geçmeli
» “Kadın Dilinden Masallar”
» Neslihan Yargıcı Çocuklar ile Moda ve Tasarım Atölyesi’nde buluştu
» Çiğdem Babayiğit Boğaziçi Üniversitesi Klasik Müzik Koordinatörü oldu
» Ebru Demirhan ’Çocuğumla Beraber İyileşiyorum’
» Aleyna Tilki ip üzerinde yürüdü
» Süreya Kuaför Salonu içinizi ısıtacak bir Yeşilçam hikâyesi!